Urodzinowy prezent dla Ewy

Hejo wszystkim!  Jak się macie? 

Dzisiaj przychodzę do Was w specjalnym dniu, Ewa z bloga Biblioteka haftu obchodzi swoje urodziny! 


Może nie wiecie, ale bardzo skumplowałyśmy się z Ewą, a wszystko przez scrap i jej albumy :D  Parę miesięcy temu, jeszcze chyba latem... ugadałyśmy się na wymiankę... Początkowo miała to być, powiedzmy, że "zwykła" paczucha - mi się zamarzył album, a dla Ewy miałam przygotować niespodziankę... W międzyczasie, w jutubosferze trafiłam na genialną inspirację i nasza wymianka przesunęła się troszkę w czasie. Niedługo sami dowiecie się o czym mowa :D 
Z Ewą dużo rozmawiamy o scrapowych przydasiach, naszych zachciankach i marzeniech :D i tak właśnie dowiedziałam się, że tuż przed datą naszej wymiany, Ewa będzie miała urodziny... No i nie byłabym sobą, gdybym nic nie przygotowała... 

STO LAT :) 


Oto mój prezent urodzinowy dla Ewy! Nawet nie wiecie jak jestem z niego dumna. Scrapowa książeczka z przydasiami :) Wszystko zrobiłam od A do Z - tylko troszkę pomógł mi YT. 


Starałam się, żeby wszystko było w ulubionym kolorze Ewy - fioletowym. Głównym prezentem jednak była "kieszonka na motki".  To chyba taka moja wizytówka wymiankowa :D  





Ewa jest psiarą, stąd ten uroczy grubasek. Hafcik to gratis, który mogłam wybrać przy zakupie wzoru z Pugiem Łakomczuchem






I jak podoba się?! 

Z tego co mi wiadomo, Ewie prezent się spodobał, bo paczucha została rozpakowana daaaawno temu, łobuziara nie chciała czekać do urodzin ! 
Jakoś nie zrobiłam zdjęcia ze wszystkimi przydasiami, które wcisnęłam w zakamarki książeczki, ale jeśli macie ochotę, całą zawartość części urodzinowej możecie zobaczyć na jutubie Ewy

Jeszcze raz! STO LAT :)

Buziole!

Jeśli chodzi o pochodzenie wzorów:
- francuska walizka i łapacz to hafty zaprojektowane przez Lenę Averina - zakupione bezpośrednio u autorki przez Instagram i VK :)


Komentarze

  1. Wow. Wygląda przepięknie. Jestem pid wrażeniem pomysłu i pracy, którą włożyłaś w jego wykonanie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy i praktyczny prezent :).

    Hafcik z pieskiem jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  3. A te wszystkie cudowności są moje :D Jeszcze raz Asiu baaaaaaaardzo dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent, wcale się nie dziwię że Ewa była zadowolona, a hafcik psiaka skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny prezencik przygotowałaś, a haftowany piesio jest uroczy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały upominek! Same śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jestem pod wrażeniem!
    Świetny organizer

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz