Wesoly Grubasek

Hejo! Co słychać? :) 

Dzisiejszy post nie dość, że pojawia się z maleńkim opóźnieniem, to jeszcze nie w TEN dzień... ale co tam, zwalę to na siłę wyższą. Ile pączków zjedliście w Tłusty Czwartek? Robione, kupione? Uwielbiam pączki, a Benji to już w ogóle. Pączek to jego ulubione słowo po polsku! Ja w tym roku dałam plamę, bo moimi "domowymi" pączkami można było szyby wybijać.. Bywa :D 

aleeee.... Parę dni temu udało mi się wymodzić przegenialnego pączka! Nikt mu się nie oprze.. Sami zobaczcie: 



Haft: Macarena inspirowany ilustracjami Inkpug, zaprojektowany przez Katerina Besperstova, 
haftowany na lnie Zweigart Edinburgh 36 ct, kolor szary 
nici DMC według legendy






Obrazek jest prezentem dla kolegi z pracy, który przez 6 ostatnich tygodni ciężko pracował na siłowni. Jego celem było -8 kg - chyba udało mu się zrzucić troszkę więcej. David ma duży dystans do siebie, więc kiedy zobaczyłam przypadkiem tego mopsa na Instagramie wiedziałam, że mu się spodoba - idealnie wpasował się w jego wyzwanie. Bravo dla Davida!

Prawdopodobnie zobaczycie tego słodkiego mopsa jeszcze raz, ale w innej odsłonie! Ze specjalną dedykacją dla mojej Smutnej Grubaski 💓💓💓

Dziękuję za Wasze genialne komentarze! :) Buziole! 

Komentarze

  1. Hafcik rewelacyjny a dla Davida ogromne gratki 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski, a zarazem taki kobiecy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny, fantastyczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście fajny pomysł na prezent, dla osoby, która chce zrzucić parę kilo :))) Pewnie będzie dużo śmiechu, ale dystans do siebie jest najważniejszy :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest, gdzieś go już widziałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, zwłaszcza w tej oprawie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, nie da mu się oprzeć! Genialny!
    A poza tym widzę zmiany na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny hafcik vi w jakiej słodkiej scenerii :-) super

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik rewelka! :D Gratulacje dla Davida za motywację :) Ja to bym chciała coś zrzucić, ale niestety póki co jestem łasa na kalorie jak ten mops :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz tu jestem, ale baaaaaaaaaaaaardzo mi się podoba :). Hafty cudne, kolorowe i tak pięknie zrobione . Już zapisałam blog na mojej liście,żeby nic nie przeoczyć ;) . Grubasek jest rewelacyjny, mi też przydałoby się trochę zgubić, ale obecnie gubi mnie to, co on trzyma w łapce ;). Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki uroczy pączuś :) Ja też lubię słodkości ale staram się trzymać formę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eee ja zjadłam dużo i tyle wystarczy. A hafcik słodki prawie jak te pączki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny, jak zwykle cudny wzorek u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowity grubasek, a te pącczki na zdjęciach... Zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny prezent. Cudowny paczuszek!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza klasa ten mopsik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mu dobrze w towarzystwie tych pączków :) Nie wiem co słodsze na tych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo dla Davida. :) Wspaniała praca, przepiękne wykonanie. <3

    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. grubasek obłędny jest :D swoją drogą, ktoś miał fantazję, żeby taki haft opracować !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz