Fartuszek Lakomczucha

Hejo wszystkim :) Jak się macie? Ktoś tu jeszcze zagląda? Coś ostatnio bardzo mnie mało w tym wirtualnym świecie, chyba znowu naszła mnie twórcza niemoc, brak weny i nowa dla mnie dolegliwość - "brak czasu". Mam nadzieję, że prędko odzyskam motywację, bo uwierzcie mi, mam sporo pomysłów na posty, zabawy, hafty i scrap! 

A dzisiaj chciałabym Wam pokazać baaaaaardzo spóźniony prezent urodzinowy dla mojej siostry. Pamiętacie psiaka łakomczucha
Rzadko haftuję dwa razy ten sam obrazek, ale Edkowi tak bardzo spodobał się ten mops, że już wtedy wiedziałam, że będę musiała do niego wrócić, no i miałam też pomysł na jego realizację. 
Szkoda tylko, że troszkę zawaliłam sprawę, za późno zabrałam się za psiaka, no ale jakoś nie przewidziałam przeprowadzki, zmiany pracy i w ogóle :D 

Mam nadzieję, że wesoły grubasek spodoba się mojej Smutnej Grubasce! 



Haft: Macarena inspirowany ilustracjami Inkpug, zaprojektowany przez Katerina Besperstova, 
haftowany na lnie Zweigart Edinburgh 36 ct, kolor szary 
nici DMC według legendy






I jak? Podoba Wam się? 

Od kilku dni u mnie świeci słoneczko i jest super cieplutko! Ładuję baterie i może już niedługo pokaże Wam gotowy haft, nad którym przesiaduję od paru miesięcy... 

Buziole! :) Do następnego! 

Komentarze

  1. Kocham te mopsy...już kilka wyszyłam a tego łakomczuszka jeszcze nie .
    Pięknie wkomponowałaś ten haft w fartuszek ! Sama bym chciała takie cudenko.
    Trwam w zachwycie :*
    Uściski i serdeczności :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jakby się nie spodobał to chyba świat by się skończył :D No przecież ten mops jest fantastyczny! A fartuch to już w ogóle mistrzostwo!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny hafcik, zgrabny fartuszek Ci wyszedł. Siostra pewnie będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski haft, fantastyczny fartuszek :) Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mops niezmiennie mnie zachwyca :D Myślę, że siostra na pewno będzie zadowolona z takiego prezentu :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz