Baby album

Ojuuu... Znowu przez chwilkę mnie tu nie było...  Nadal szukam motywacji żeby tutaj pisać. W głębi serducha wiem, że byłoby mi bardzo przykro porzucić to miejsce. Ale z drugiej strony nie mam już cierpliwości do blogowania... Dlatego posty pojawiają się jak bądź  :D 
Tak jak dzisiaj, coś mnie naszło i jestem!  

Chciałabym Wam pokazać albumik, który wykonałam jeszcze wiosną według warsztatów online organizowanych przez Zuzę Gułaj. POLECAM! Super sprawa!  
Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam prezentację tego albumu na YT od razu wiedziałam dla kogo chciałabym go wykonać! Moja przyjaciółka 17 kwietnia urodziła uroczego bąbla... 

















Wiem, że scraperka ze mnie żadna, ale albumik mi się podoba. Co o nim sądzicie? 


Buziole i do następnego! 


Komentarze

  1. Możesz być z siebie dumna. Zajeb......

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudny jest! :) Przyjaciółka na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to żadna z Ciebie scraperka? Przecież widać gołym okiem, że pokochałaś scrapbooking miłością ogromną :) Wspaniały album :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny album. Będzie piękną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, przesłodki album :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album marzą mi się takie dla moich chłopców. Nie zostawiaj blogowania, także miałam chwile zwątpienia, a nawet chciałam usunąć Mulinkuje jednak życzliwe mi osoby mnie od tego odwiodły. Kolorowe Fantazje to wspaniałe pełne inspiracji miejsce nawet jeśli posty będą pojawiały się sporadycznie z ogromną przyjemnością nadal będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz