Unicorn on the moon ~Svetlana Sichkar~

Hejo! Mam do Was pytanko! Czy macie swoje ulubione motywy, hafciki, które mogłybyście wyhaftować nawet sto razy? Ja chyba znalazłam swoje ulubione maleństwo, które bez dwóch zdań chciałabym wyhaftować wiele razy :) 

Ja, jakoś do tej pory nie przepadłam za haftowaniem tego samego obrazka dwa razy. Mam za długa listę hafcików, żeby siedzieć dwa razy nad tym samym. No ale... Najpierw trafiłam na psiaka Łakomczucha, który dwukrotnie trafił pod igłę, a potem zakochałam się po uszy w tym słodziaku! 


Haft: Unicorn on the moon od Svetlana Sichkar, 
haftowany na aidzie w serduszka, 
nitki DMC według legendy, 
odrobinka Kreinika, wstążki i metalowa obręcz :) 



Buziaki! :) 

Komentarze

  1. Jeszcze nie trafiłam na taki wzór, ale kto wie... może kiedyś :)
    Wcale się nie dziwię, że tak Ci się ten konkretny podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo świetny jest. U mnie w wielokrotnosciach występują maleństwa na breloki w różnych wersjach kolorystycznych. I w duetach prezenty dla bliźniaczek. (Bo przecież muszą być takie same, choć w innych kolorach)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na magnesach pojawiał się swego czasu ten sam motyw malutkiego domku, jedynie nazwa miejscowości inna...Twój hafcik uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cudowny hafcik ;) i jakie fajne wykończenie ;) ostatnio myślałam o hafcie-łapaczu snów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, wyszedł. Kolorystyka pasuje do motywy może dla tego chce się go robić ;) Ogólnie sam też nie lubię powtarzać wzorów bo jak mówisz lista jest zbyt długa. Jedynie złotą Maryję wyszyłem kilka razy ale to głównie na handel, przez co tak ładny wzór mi zbrzydł ;/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ słodziak! 💕 Nie dziwię się, że masz ochotę wyszyć ten obrazek jeszcze raz 😉 U mnie lista haftów jest tak długa, że jeszcze nigdy nie wyszyłam tego samego dwa razy. Wyjątkiem są wzory na kartki, ale to się nie liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik :) Ja nie wyszywam dwa razy tego samego. Zbyt dużo schematów mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie słodziak. Nie dziwię się, że się Tobie spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz