Wymien sie z Zimna ~Majówkowe Podróże~

Hejo, hejo! Odpoczywacie w słoneczku? Grille przygotowane na majówkę? Rowery gotowe na przejażdżki? A może wybieracie się gdzieś na weekend? :) 

Nowy początek miesiąca i nowy temat mojej wymiankowej przygody, znajdą się chętni? 


Czyli gdzie wyobrażacie sobie najfajniejszą majówkę? :) Mi ostatnio marzą się wakacje w Japonii... Ale na majówkowy weekend wybrałabym się chętnie do Wenecji! :D  

Zapisy do piątku, do północy! Przy zgłoszeniu napiszcie mejla, bo po małym losowaniu podeślę do jednej osoby wiadomość z kilkoma pytaniami. No i później mamy 2 tygodnie do wykonania niespodzianki i karteczki. W trzecim tygodniu wysyłamy pakunek i w ostatnim chwalimy się na blogu :) 

Buziole moi kochani i miłego wypoczynku!

Komentarze

  1. Mnie się marzy Grecja.... A tak bliżej to zawsze nasze morze :) I chętnie się z Tobą wymienię :) kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę wymieniać wszystkich miejsc, które mnie się marzą... bo nie starczyłoby miejsca w tym poście😉😁 Najbardziej ukochałam sobie jednak wyspy greckie a zwłaszcza moją ukochaną Kretę😊 Co do Japonii to rozumiem Twoją fascynację...moje starsze dziecięce rownie gorąco o Japonii marzy😉 Z przyjemnością wzięła ym udział w Twojej wymiace. Pozdrawiam majówkowo🌹 Kasia
    xgalaktyka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na wymiankę, bardzo chętnie wzięłabym udział w którymś etapie ale jeszcze się nie zgłaszam bo w maju ciężko by było z czasem żeby coś przygotować. A z ciekawych miejsc to marzy mi się surowa Islandia, kto wie może kiedyś się uda..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz