~Hello Spring - Paczuszka~

Hejo wszystkim :) Czy wiosna już wszędzie zawitała, czy u kogoś jeszcze mrozi? U mnie ostatnio było prześlicznie, słoneczko świeciło pełna gębą i ciepełko grzało. Nic tylko spacerować. 

Nawet nie wiecie jak szybko zleciał mi marzec! Troszkę jeździłam i korzystałam z pięknej pogody,no i bo byłam na koncercie Jain - uwielbiam jej muzykę i dała czadu na scenie! To był mój pierwszy prawdziwy koncert w życiu!!! 
Robótkowo niestety miałam maleńką niechęć... Jest mi głupio, że odbiło się to na mojej wymiance, długo nie miałam pomysłu, później za mało czasu... Z tego wszystkiego moja bardzo skromna paczuszka trafiła do Basi z dużym opóźnieniem...  Sumienie zżera mnie jeszcze bardziej, bo to co od niej dostałam przeszło moje najśmielsze oczekiwanie... Przy oglądaniu każdej rzeczy dosłownie ryczałam jak bóbr! Sami zobaczcie! 







Tyle herbatki!!!!! 


Karteczka miodzio - w moich kolorach i te koraliki :D 


Sówka o imieniu Helenka została wykonana przez siostrę Basi - dziękuję z całego serducha!  


Od lat podziwiam dziewczyny, które tworzą biscorniaki... Sama nigdy żadnego nie wykonałam. Cudeńko! 
Breloczek Kiciusia - Fundacja Fabryka Dobrych Działań, która pomaga bezdomnym zwierzakom. 


A teraz coś, co wzruszyło mnie najbardziej... Koci album dla prawdziwej kociary... Super wykonanie! Te papiery i dodatki są wprost wyjechane w kosmos i nie z tej ziemi! :D CZAD! 






Już wybieram zdjęcia do albumu, troszkę do potrwa... Bo Perełka ma milion zdjęć :D 
Wiecie, że ten mały łobuz też dostał niespodziankę, saszetkę z jedzonkiem - mięsko w sosie to jej największa miłość! 

Dostałam też 3 przepiękne kolekcje papierów z UHK Gallery, Bee Shabby i Magicznej Karki! 

Z całego serducha dziękuję Ci za prezent!!!!! 

Basia nie ma bloga, ale jej cudne prace możecie podziwiać na Insta

A do Basi oprócz przydaśków i herbatek, poleciał taki maleńki maluszek... 






Za jakiś czas do Basi poleci druga paczuszka, bo kurczaki, tak zaszalała, że muszę się "zrewanżować"! Bo mnie twórcze sumienie zagryzie! :) I już nawet mam pomysł! 

Ściana w twórczym kąciku nabiera kształtów - a to dopiero trzy niespodzianki ją dekorują. 
 



Buziaki! :)

Komentarze

  1. Czuję się mega wyróżniona, mogąc wziąć udział w zabawie :)

    Bardzo dziękuję Kasi za sówkę :) Jak dobrze mieć zdolną siostrę ;) Za inspirujący kursik jak zrobić biscornu oraz przedstawienie wzorów Faby Reily należą się ukłony dla Hani z bloga http://hanulek.blogspot.com
    Albumik nie powstałby dzięki pomocy Hani K., która w grudniu przywiozła z Chicago kocią kolekcję papierów wraz z dodatkami. Dziękuję najserdeczniej wszystkim dziewczynom :)

    To była sama przyjemność, kompletowanie paczki :)

    Asia stworzyła super myszkę w pięknym domku, kartkę i całą paczuszkę :) Bardzo serdecznie dziękuję :) Już niedługo nadrobię zaległości i zdjęcia ukażą się na Instagramie. Przesyłam moc pozytywnej energii z Dolnego Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Upominek cudny! Szalenie różnorodny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda same a albumik i sówka obłędne! I ściana wygląda coraz okazalej. pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka Basi wymiata, widać że włożyła dużo serducha i wcale się nie dziwię, że jeśli czujesz, że twoja paczka była "za skromna" to chcesz się odwdzięczyć;D
    Kochana twój haftowany element też wymiata. Takiego ukrytego igelnika to jeszcze nie spotkałam, ale to może dlatego, że nie śledzę najnowszych hafciarskich trendów;) taki hafciarski magic box:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczka od Asi była super :) Czuję się bardzo wyrózniona, że mogłam wziąć udział w zabawie i mega obdarowana :) Mysi magic box jest bardzo pomysłowy :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowności sobie posłałyście :) Pozdrowionka Asiu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz