Wymien sie z Zimna ~Love is in the air~

Hejo Miśki! :) Co u Was fajnego słychać, jak Wam twórczość dopisuje w Nowym Roku? :) Ja powolutku się rozkręcam... 

Czekacie na kolejny temat do wymianki? Widzieliście w ostatnim poście jak genialnie zapowiada się moja twórcza ściana? Chcecie dołączyć się do realizacji mojego marzenia? ❤❤❤ 

Kto mnie zna, wie, że bardzo przepadam za Walentynkami - tak tak, za tym mega komercyjnym pseudo świętem zakochanych - no lubię i tyle! A w rękodziele to już w ogóle... Ile przecudnych "miłosnych" hafcików istnieje....!   

Dlatego nie byłabym sobą, gdybym w Lutym jako kolejny temat wymianki ogłosiła coś innego niż Walentynki. Znajdą się chętni?! Kto zostanie moją Walentynką?  


Przypominam, zapisujemy się przez 3 dni do północy, nie zapomnijcie wpisać swojego mejla. W poniedziałek wylosuję jedną osobę do której wyślę wiadomość z kilkoma pytaniami. Później mamy 2 tygodnie na wykonanie małej niespodzianki + karteczki i przygotowanie paczuszki z przydaśkami. W trzecim tygodniu wysyłamy pakunek, a w ostatnim na naszych blogach piszemy notkę z podsumowaniem wymianki :)

W razie pytań piszcie na mejla: zimna0312@wp.pl albo na mojej stronce FB.

Ogromne buziaki! ❤❤❤ 

Komentarze

Prześlij komentarz