Wymien sie z Zimna ~W Zaczarowanym Swiecie~

Witam wszystkich w Nowym Roku! Dziękuję za miłe komentarze i życzenia. Mam ogromną nadzieję, że w tym roku znowu Was zaskoczę, mam kilka fajnych perełek w planach. 

Pewnie część z Was czeka na moją wymiankową zabawę!! Będę z Wami szczera, mam ogromnego stracha. Chyba zauważyliście, że całoroczne zabawy i przeróżne SAL-e omijam szerokim łukiem, bo znam swój słomiany zapał - wiem, że nie dotrwam do końca, może i jestem bardzo zmotywowana na początku, ale jakoś potem mi przechodzi... A tu patrzcie, sama sobie wymyśliłam, że co miesiąc , przez cały okrąglutki rok przygotuję 12 wymiankowych paczuszek! No i boję się też, czy znajdzie się wystarczająca liczba chętnych osóbek! 

No ale dosyć już gadania! Moim pierwszym tematem wymiankowej zabawy jest:


Czyli wszystko, co kojarzy Wam się z magią, światem wyobraźni, fantasy i tak dalej... Wróżki, elfy, gnomy, smoki, różdżki, jednorożce  i cała masa innych wyimaginowanych motywów. 

Zainspirowani? Jak Wam podoba się pierwszy temat na wymiankę? Znajdą się chętni?! Na zapisy macie dwa dni, do czwartku, do północy, oczywiście pod tym postem. Przy komentarzu wrzućcie Wasze adresy mejlowe, ponieważ w piątek wylosuję jedną osobę, do której wyślę kilka pytań :)  

Dla przypomnienia, mamy 2 tygodnie na wykonanie małej niespodzianki plus tydzień na wysłanie paczuszki. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ

Buziole! Widzimy się w piątek :) 


Nimidaris - niestety ciężko będzie wydłużyć czas wykonania niespodzianki o tydzień, ponieważ sama mam ich do wykonania aż 12. Każdy z moich "tworów" będzie nowy, spersonalizowany... Jeśli będę miała spóźnienie w jednym miesiącu, cała reszta może się posypać... W dwa tygodnie myślę, że można wykonać spokojnie coś fajnego. Jak już mówiłam, chciałabym żeby było to maleństwo, które trafi na moją ścianę mojego kreatywnego kącika :) 

Komentarze

  1. Zgłaszam się :) hafty.magos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To może i ja sprobuję?Świetny temat☺ j.bialy.o2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się zgłaszam :) temat bardzo ciekawy :) magdus208@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej wymianki Wam życzę :) Pomyślnego Nowego Roku Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem - nomen omen - nie moja bajka ;) poczekam na kolejne tematy a dziewczynom życzę powodzenia :) ciekawa jestem co stworzycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat całkiem fajny, ale tym razem się nie wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz