~W Zaczarowanym Swiecie~

Hejo wszystkim w ten przepiękny, słoneczny i mroźny dzionek! :) Jak Wam poranek mija? Ja znowu w tym tygodniu mam na popołudniową zmianę, więc piję herbatę za herbatą i leniuchuję z krzyżykami :) 

Wpadam do Was tylko na chwilkę, ogłosić moją pierwszą w tym roku parę do wymianki! Fajnie, że znalazły się chętne osoby... Miałam kilka wątpliwości odnośnie pierwszego tematu. Bo niby fantastyka to bardzo popularny motyw, a jednak trzeba się nagłówkować troszkę, żeby znaleźć ciekawy haft i pomysł :D No i nie każdy przepada za smokami, magią i tak dalej! 


Nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym przygotować coś dla każdej z Was! Gdybym miała tak z  par rąk... :D  a więc! do mojej pierwszej zaczarowanej wymianki wylosowałam Magdę, z Pasje Magos :) 


Widzimy się niedługo, chciałabym Wam pokazać nad czym aktualnie pracuję :) Buziaki!


Komentarze

  1. Jestem ciekawa co zaczarowanego stworzycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ale super, już się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już jestem ciekawa waszych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe co nawzajem dla siebie przygotujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj cos czuję, że będzie mega magicznie:)
    Nie mogę się doczekać aż pokażecie gotowe prace wymiankowe:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz