~W Zaczarowanym Swiecie - paczuszka~

Hejo dziobki! :) Jak się miewacie? Czy u Was też tak jest, że czas ucieka Wam przez palce?! Ja nie wiem jak to możliwe, ale mamy już koniec stycznia, a ja jeszcze nic nie stworzyłam... Dzień za krótki, no i brakuje mi słońca... No dobra, już przestaję moje marudzenie, dzisiaj mam Wam do pokazania dwa magiczne stworzonka, które powstały w ramach zabawy "Wymień się z Zimną". 


Pierwszy miesiąc, pierwszy temat i pierwsza paczuszka, którą dostałam od Magdy z bloga Pasje Magos ! :) W środku same cuda, mulinki, kanwy, bloczek papierów, wstążeczka, herbatki i czekolada... No i oczywiście najważniejszy punkt wymianki - niespodzianka ręcznie wykonana i karteczka. Można zakochać się od pierwszego wejrzenia, sami zobaczcie jakiego magicznego jednorożca dostałam: 






Do Magdy też poleciał jednorożec i w takiej innej formie - łapacz snów :) 


Haft: Unicorn on the moon od Svetlana Sichkar, 
haftowany na aidzie Chibi Stitches, 
nitki DMC według legendy, 
kilka koralików, wstążki i metalowa obręcz :) 







Co myślicie o takim łapaczu snów? Ja jestem z niego meeeeega dumna i aż sama micha mi się cieszy do zdjęć! Pokazałam koleżance w pracy i niedługo pewnie powstanie kolejny. Macie może ochotę na mini kurs? :)

Już za kilka dni kolejny temat, mam nadzieję, że znowu znajdzie się kilka osób do wymianki ze mną :)  Stay tuned! 

Buziole! 

Komentarze

  1. Byłam u Madziu cudownie sie obdarowałyście, obie wybrałyście super hafciki i wspaniale je oprawiliście :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już podziwiałam u Magos - cudne jednorożce!
    Super wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję ZA SUPER WYMIANKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka dziewczyny!
    Hafty rewelacja..jakby to powiedziała moja córa we wczesnej młodości
    "o mamo jednonosorożce" ;)))
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj podziwiałam u Magdy a u Ciebie powtórzę: Wasze jednorożce są bajeczne! ten pomysł na haft z łapaczem snów, coś rewelacyjnego! hojnie się obdzieliłyście przydasiami :) spodobały mi się zwłaszcza te kanwy kolorowe, czy są gdzieś w Polsce do dostania?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale się obdarowałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba jednorożce są cudne :).

    Chętnie bym zobaczyła jak, to wszystko połączyłaś w łapaczu snów :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz