Świąteczne odliczanie ~9~

Hejo wieczorową porą! O mały włos, a zapomniałabym o dzisiejszym wpisie! Dzisiaj wolne, więc  paczuszkę otworzyłyśmy z samego rana - i wyleciało mi z głowy! 


Dzień nr 9 i wskazówka - "Z nami twoje prace będą bezpieczniejsze" - no i znowu nie wiedziałam, co takiego znajdę w środku... 


I znowu zaskoczenie, bo w paczuszce znalazł się zestaw 4 kawałków tapety z delikatnym wzorkiem. Wiem, że dziewczyny robią z nich grzbiety, właśnie dla ochrony albumu. Super sprawa i już zastanawiam się kiedy będę mogła zabezpieczyć moją pracę! 


U mnie pod numerkiem 9. znalazła się ramka do zdjęć lub na hafcik - jak, kto woli! 

Do jutra! Buziole! 



Komentarze

  1. Ciekawe, który kolor wykorzystasz jako pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny zaglądam codziennie zobaczyć co tam ciekawego w kalendarzu znalazłaś Asiu fantastyczny miałyście pomysł, same fantastyczne rzeczy. Ciekawa jestem postu Ewy ze swoimi niespodziankami. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz