Świąteczne odliczanie ~8~

Hejo! Czy ktoś może zatrzymać czas? Albo chociaż wydłużyć grudzień?! Bardzo lubię okres przedświąteczny. Te wszystkie dekoracje w mieście, sklepach, świecidełka, wszędzie sypiący się brokat, poszukiwanie prezentów, strojenie choinki - aż oczy mam pełne gwiazdek!  

Nawet nie wiecie jaką mam radochę z tej naszej wymianki. Codziennie umawiamy się z Ewą na konkretną godzinę i jak tylko padnie hasło "Jestem, otwieraj!" to cieszę się jak głupek! 

Wczoraj z całego podekscytowania albumem, nie powiedziałam Wam co takiego Ewa dostała ode mnie! Reniferowy kubek wypełniony herbatkami. Mam nadzieję, że te herbatki chociaż troszkę rozgrzeją zimowe wieczory :D 




Dzień nr 8 - "Złote myśli są OK" - początkowo myślałam, że to jakaś książeczka mądrych myśli, cytatów... Ale nie! znowu opadła mi szczęka... 


Bo pod tym słodkim papierem znalazłam zaczarowany notes do kompletu z albumem...  Już nawet wiem, co się w nim znajdzie...







Szczęściara ze mnie, co nie?!

A Ewa dzisiaj dostała ode mnie kilka bloczków papierów, bo przecież "scrapbooking bez nich nie istnieje" :) 

Ogromne buziaki i do jutra! 




Komentarze

  1. Nie wiem czy zauważyłaś, ale ten kluczyk na okładce jest od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty :) Ja też bardzo lubię świąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz