Świąteczne odliczanie ~24~

Wesołych Świąt moje Miśki!  


Jakoś dzisiaj nie zamierzam dużo gadać, nie czas na siedzenie przed komputerem! Nawet nie wiecie jak mi smutno, że właśnie otworzyłyśmy już ostatnią paczuszkę... Tyle emocji każdego dnia nam towarzyszyło. Ale ten czas leci!



Dzień nr 24 - "Na świąteczne wspomnienia...". Nawet nie zastanawiałam się, co kryje się w paczce, od razu ją otworzyłam! 


Aż zapiszczałam ze szczęścia i z wrażenia! Ewa jakiś czas temu prezentowała u sobie cudny zimowy zestaw, karka + album harmonijkowy. I w życiu nie spodziewałabym się, że te perełki trafią do mnie! 



Środek albumu jest przepiękny. Zaglądnijcie na jutuba Ewy!


Ja do swojego ostatniego prezentu zapakowałam bombkę na choinkę. Pierwszy raz stworzyłam takie krzyżykowe cuś! 


A tu wszystkie moje ręcznie wykonane prezenty. Na blogu Ewy pojawił się post ze wszystkimi paczuszkami. Koniecznie zaglądnijcie! 




Bardzo dziękuję Ewie za genialną wymiankę, super, że spodobał Ci się pomysł i zgodziłaś się na zabawę!! Kto wie może za rok, zorganizujemy adwentowe odliczanie na większa skalę! 


Wielkie buziaki dla Was i Waszych rodzin! :) Spokojnych Świąt, dużo zdrówka, masy uśmiechu!! Do zobaczenia niedługo! 


Komentarze

  1. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetną wymiankę zorganizowałyście ;) fantastyczny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymianka pełna pomysłowych prezentów:) zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianka :) śliczne prezenty obie przygotowałyście - Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz