Świąteczne odliczanie ~23~

Hejo! Wiem, wiem, ja też za Wam tęskniłam!


Dzień nr 23 "Anielskie scrapowanie" - Nie wiem czemu, ale miałam jakieś mini przeczucie... 


Ostatnio Ewa pokazywała u siebie na blogu piękną kartkę z przepięknym aniołkiem. Generalnie to nie jest mój ulubiony motyw, ale ta skrzydlata blondyneczka straszliwie mi się spodobała. I patrzcie, co fajowego dzisiaj dostałam. Elementy do wycięcia z kolekcji Craft O'Clock - Angels. Nawet nie wiecie jak bardzo jestem zauroczona tymi aniołkami. 


Do mojej paczki trafiły drewienka :) 


Jutro ostatni dzień... Buziaki i dobrej nocy! 



Komentarze

  1. To teraz anioły niech zagoszczą na Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że Ci się tak podobają bo rzeczywiście te aniołki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz