Świąteczne odliczanie ~21~

Hejo wszytkim! :) Mam dla Was dobrą nowinę, już za kilka dni przestanę Was męczyć codziennymi postami :D pewnie macie mnie już po dziurki w nosie!! 



Dzień nr 21 "Taki mały misz-masz" i po raz kolejny wszystko mogło znajdować się w paczuszce! 


Uwielbiam ten moment rozdzierania papieru, żeby jak najszybciej dostać się do prezentu :D Do dzisiejszej paczuszki Ewa wrzuciła mi przepiękne papiery, tyle superaśnych motywów - no dosłownie misz-masz kolorów. 




Ja do swojej paczuszki wrzuciłam garstkę metalowych przywieszek, takie ładne "dyndąjce dodatki". 

No i na koniec świąteczne buziaki od mojej kochanej Perełki!


Dobrej nocki. 

Komentarze

  1. Perełka jest przeurocza! A papiery na pewno Ci się przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to szkoda że zostało już tylko kilka paczuszek. Bo codziennie patrzyłam co tam Wysyłcie sobie :) A kotek uroczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz