Świąteczne odliczanie ~12~

Hejo! Ale ten czas szybko leci... Do Świąt zostało nam 12 dni! A my z Ewą jesteśmy już w połowie naszego odliczania. Dzisiaj powiedzmy, że będzie więcej zdjęć niż pisania!



Dzień nr 12 - "Na długie zimowe wieczory". Troszku pomacałam, do ucha paczuszką zatelepałam i na pyśku pojawił się ogromny uśmiech! Bo raz, że udało mi się wreszcie odgadnąć co jest w paczce, a dwa, że po otwarciu trafiłam na dwie herbatki!  A wiecie, że jestem wielką herbaciarą... Moje życiowe motto to "herbaty nigdy za wiele"! 


Odnośnie mojego prezentu na dzisiejszy dzionek... to taka moja maleńka duma!! Na samym początku, kiedy umówiłyśmy się z Ewą na wymiankę, wiedziałam od razu jaką niespodziankę dla niej zrobię. 
Znacie mnie, uwielbiam krzyżyki w rożnych formach, nie tylko za ramką...  Chwilkę wahałam się nad wyborem projektu, miałam dwa na oku, ale jakoś ostatnio spodobało mi się wykorzystanie drewienek i wybrałam domek w jesiennym klimacie. 
Wskazówka do dzisiejszego prezentu to "na twórcze oszczędności" - domek otwiera się delikatnie z jednej strony. W sam raz na wrzucenie kilku grosików na przydaśki! 


Projekt pochodzi z książki: Maisonnettes et nichoirs : Rangements et déco à broder au point de croix - Hélène Le Berre, 
haftowany na lnie (niestety nie wiem jakim ), zapewne Belfast 32 ct 
dodatki: koraliki, dzwoneczek, zawieszka piórko, dach zrobiony z leśnych patyczków. 


 





Jak Wam się podoba? 

Widzimy się jutro! Buziaki! :) 

Komentarze

  1. Ten domek to normalnie była miłość od pierwszego wejrzenia :* Zajął zaszczytne miejsce na jednej z moich półek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, Mistrzostwo. GE-NIA-LNE!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, domek pierwsza klasa! Mało kto może się pochwalić taką artystyczną skarbonką.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego ! Zazdroszczę okrutnie tego cudeńka :* :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz