Hafciarska lista zyczen Zimnej 2018/2019

Hejo! Jak się dzisiaj macie? Na wstępie bardzo chciałabym Wam podziękować za bardzo miłe słowa i za Wasze kciuki! Dodajecie mi masę otuchy! Może niedługo zabiorę Was na wycieczkę po moim nowym miasteczku :) 

Tak jak obiecałam, przychodzę do Was z "starą-nową" Hafciarską Listą Życzeń na 2018/19! 


Pewnie domyślacie się, że mój segregator nic nie zrzucił na wadzę, nadal grubas, aż pęka w szwach - od lat nic się nie zmieniło... Nie wiem jak to się dzieje, ale zamiast ubywać, to ciągle mi tych wzorów przybywa... No bo jak jeden hafcik skończę, wzór zastępuję dwoma nowym projektami! Czy ktoś też tak ma? :) a ile ja mam jeszcze tego na komputerze...  zwariować można!... ale do rzeczy! 


Na mojej Hafciarskiej Liście Życzeń 2018/2019 znajdziecie 5 projektów z poprzedniego roku i 3 nowości! Nadal uważam, że moja lista to ogromny czelendż, niestety wybrane hafty do maluchów nie należą . Mam tylko cichą nadzieję, że może  uda mi się zrealizować choć połowę... 



1. Jestem ogromnie zła na siebie, że w tym roku nie wyhaftowałam żadnego haftu Joan Elliott... Moja ulubiona projektantka! Coś mi się wydaję, że listę zacznę od zrealizowania tego projektu!


2. Oj sumienie zżera mnie od środka...  The fairy garden ( DMC ) 


3. Teoretycznie tego króliczka nie musiałabym tutaj wrzucać, bo tak jak planowałam, wyhaftowałam dwa Królisie! Ale jakoś ten smutasek podoba mi się szczególnie, jest w moim kolorze... Kocham niebieski! No i nitki też już na niego czekają... 


4. Ten obrazek po wyhaftowaniu będzie miał szczególne dla mnie znaczenie... Bardzo chciałabym go niedługo wykonać... 


5. No i oto mój nieszczęsny Paryż :D  Do tej pory nie wiem jak mogłam pomylić sobie wzory :D 


I czas na NOWOŚCI! 


6. Znacie moją słabość do łapaczy snów...? Niby motyw bardzo popularny, ale w hafcie jakoś nie widziałam nic interesującego... aż trafiłam na dwa cudeńka. Jeden z nich chciałabym wyhaftować w przyszłym roku. 


7. Kolejna moja słabość - Chibi... W segregatorze mam ich całą masę, na liście do kupienia również! W tym roku chciałabym zrealizować taką maleńką Arielkę :) 


8. No i moje największe marzenie, życzenie wszystko! Sami zobaczcie...Coś niesamowitego! Wyobraźcie sobie, że ten wzór zakupiłam zanim jeszcze powstał!! 

To by było na tyle! Takie mam hafciarskie życzenia na ten rok! Misz masz kolorów - tak jak lubię. Nie będzie łatwo, bo do tych marzeń trzeba dodać plany i niespodzianki! :) Będziecie trzymać kciuki? 

Na podsumowanie zapraszam za równiuteńki rok , czyli 22 listopada 2019! 

Buziole! :) 

Komentarze

  1. Oj, ambitne plany :D Dużo Francji, ale w sumie to nie ma się co dziwić :D The fairy garden... zakochałam się!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plany. Trzymam kciuki żeby się udało 😀👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno trzymam kciuki za Twoje hafciarskie palny :) Mam nadzieję, że wszystkie projekty doczekają się realizacji. Naprawdę piękne wzory wybrałaś ❤ Może i ja pokuszę się o zrobienie takiej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Będę trzymać kciuki i podglądać postępy :)

    Ja takich planów (wyjątkowo) na przyszły rok nie robię - chcę się przede wszystkim skupić na HAED ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Łapacz snów przepiękny!!! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły i piękne prace;)
    Każda z nas ma swój ulubiony motyw w którym się odnajduje, ale u ciebie to tak jak powiedziałaś, jeden kolorowy misz masz:D Powodzenia w realizacji. Trzymam kciuki i czekam na rozpoczęcie pierwszej perełki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa lista. Bardzo podobają mi się te króliczki. A ostatni wzorek również i mnie przypadł do gustu.
    Ja do tej pory nie tworzyłam takiej listy, ale w tym roku spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe plany :) życzę wytrwałości i będę u ciebie częstym gościem, żeby podziwiać tak śliczne hafciki :) ten łapacz snów strasssssssznie mi się podoba :) - mogłabyś zdradzić gdzie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni, też mi się podoba, moje Marzenie!! Skąd pochodzi ten wzór?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wzory! Z wielką przyjemnością będę podglądać realizację :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz