Wymianka z Justyna

Heloł! :) Jak się macie? Dzisiaj chyba będzie więcej zdjęć niż gadania, jakoś weny do pisania nie mam!! 


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zawartość paczki, która trafiła do Justyny. W przeciwieństwie do Justyny ja czepiłam się dosłownie jednego tematu - PANDA! Sami zobaczcie, powiem Wam, że nawet przydaśki były w temacie Pandowym :D 


Niby panda to taki zwierzak bardzo lubiany przez wszystkich, ale ile ja czasu spędziłam, żeby trafić na właściwą i idealną Pandę! Na samym początku znalazłam śpiącego miśka na bambusie. Hafcik maleńki, szybko poszło, ale przeleżał kilka tygodni zanim coś z niego wymyśliłam. Ostatecznie powstała zawieszka na klamkę.  


Na drugą idealną Pandę trafiłam przypadkiem na Instagramie, szybka wiadomość do autorki i hafcik do ściągnięcia za darmo z jej profilu na vk. Jak zobaczyłam tego miśka od razu wiedziałam jak go chcę wykończyć! Jestem z niego mega zadowolona! 


Haft: Keep Calm and Carry On od svetlaja_maj,
haftowany na lnie, 
2 kolory DMC,
"ramka" zrobiona z patyków i sznurka 





Pierwszy raz robiłam łapacza snów... Niby prosta sprawa, ale miałam kilka "kłopotów" - no nie jest idealny :D 


A tego lawendowego maluszka zrobiłam dla Mamci Justyny :) W dodatku troszkę pachnie lawendą! 


No i na sam koniec - moja scrapowa duma! :D Mój drugi album, troszkę ma bajerów :D









Chciałam Wam wrzucić filmik, ale źle go nagrałam... Trochę głupio byłoby przez 2 minuty mieć głowę przekręconą na bok! Sorki! :D 


Co Wy na to?! :) 

Ja to chyba przepadłam w temacie wymianek :D 
Dlatego mam do Was pytanie! Co w ogóle myślicie o wymiankach? Bo widzicie... od jakiegoś czasu mam kilka pomysłów w głowie... Jeden jest już w trakcie realizacji :P Co do drugiego pomysłu  troszkę się jeszcze waham :D Możliwe, że coś się pewnie niedługo wyklaruje... Lubicie tworzyć dla kogoś, kogo nie znacie? Lubicie się wymieniać?  

Buziole!! :) Lecę do szykowania powolutku zawartości kolejnej paczuchy :D szkoda, że przez dłuuuuugi czas będzie to TAJEMNICA! 




Komentarze

  1. Zabawa mogłaby być ciekawa, jeszcze nigdy w czymś takim nie brałam udziału :) podejrzewam że większość osób boi się, że druga osoba mniej się zaangażuje, albo nie zaangażuje się w ogóle :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pandusie rewelacyjne. Zabawy wymiankowe bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o wymianki to wiesz jakie jest moje zdanie ;) Pandusiowa paczucha jest fantastyczna! A album to po prostu czysta magia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Postarałaś się :) Ja do wymianek podchodzę jak pies do jeża :P Za dużo z tym stresu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pandzie urocze obie. Ja przestałam brać udział w wymiankach po tym jak raz nie dostałam w ogóle, w drugi raz, rzeczy mi podarowane były jakby to powiedzieć, w ogóle nie w temacie wymiany i tak jakby ktoś chciał ich się pozbyć. Więc jakoś pesymistycznie do tego podchodzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu filmik można obrócić (jak coś podeślij obrobię ci)
    A prezenty przygotowane przez ciebie są mega mega piękne. Album wymiata.
    przecudnie Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianki sa wielka niespodzianka co zawsze sprawia mi mnóstwo frajdy jak o tworzenie dla drugiej osoby. Twoja paczucha swietna, te krzyzykowe pandy wiodą prym !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty przygotowalas. Chciałam Ci napisać że znalazłaś się na mojej liście ulubionych blogów Top 7. Zapraszam do odwiedzin i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz