Wygrana w konkursie "Podróże z Haftem"

Hejo, hejo! Jak się miewacie? Jak pogoda? Herbatki już w zasięgu ręki? :D 

Sorki, że tak coś mnie ostatnio mało na blogu i fejsiku... ale zapewniam Was, że tworzę non stop :) Tworzę, ale w ogromnej tajemnicy! No nie moja wina, że zachciało mi się konkursów i wymianek :D :D Na szczęście dzisiaj pokażę Wam konkursowego tajniaka - Viola dostała paczuchę, już nawet pokazała na blogasie! Chyba jej się zawartość spodobała, z czego bardzo się cieszę!!  



Do paczki trafiły: organizer z Ananaskiem, scrapowy album, wzór "Podróżniczy kubek" zakupiony od autorki Татьяна Мурашко, aida Treasure Map od Chibi Stitches, kartka, magnesik z Bdx, przydaśki i herbatka :) 


Organizer/kosmetyczka z Ananaskiem: wzór Pineapple od Feliz Nadya 
haftowany na aidzie 18ct, z nadrukowanym tłem od MP Studia,
nici DMC według legendy

  


Już wspominałam ostatnio, ale bardzo wciągnęło mnie do scrapu. :D Co prawda post z początkami zabawy z papierami miał pojawić się w weekend, ale przepadłam do reszty nad pewnym projektem...! 
Od razu mówię, że stawiam dopiero pierwsze kroki. Zrobiłam kilka kartek (o tym następnym razem ) i naszła mnie ogromna ochota na album, taki zrobiony od A do Z! I własnie mój pierwszy scrapowy album trafił do Violi! Nie jest idealny, ale ma w sobie dużo mojego serducha - w końcu to mój pierwszy album! :D 









Co powiecie?! Ja tam z niego jestem mega dumna!! I już chyba wiem, że powstaną kolejne, bo na kartki nie mam pomysłów, a na albumy to aż ich za dużo! 


Teraz apel do wszystkich: trzymajcie za mnie kciuki jutro ^.^

Buziole i miłego wieczoru!


Komentarze

  1. Asia, a tego albumu to mi chyba nie pokazywałaś :D Mega paczuchę przygotowałaś, aż zazdroszczę Violi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pekne rzeczy. Album mega. I organizery cudo 😀. Jutro trzymam mocno kciuki 👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chcesz wziąć udział w mojej "Strasznej wymiance" to możesz,
    odezwij się tylko proszę na maila, bo ja nigdzie Twojego znaleźć nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu rewelacja i album i cała paczucha !!! Brawa za pierwsze kroki i powodzenia w kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wygrana, a albun rewelacja, marzy mi się takie coś na zdjęcia, ale talentu brak niestety, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz