Podróże z Haftem ~ WYNIKI ~

Hejo wszystkim! Ja tak tutaj na chwileczkę, żeby oficjalnie ogłosić wyniki głosowania w konkursie "Podróże z haftem"! 

Bardzo chciałabym podziękować Violi, Kasi, Tinie, Ani, Małgosi i Agacie za udział w zabawie. Dzięki Wam, moje kochane, mogliśmy wszyscy troszkę pozwiedzać, zabrałyście nas na super wycieczki. A Wasze hafciki - przecudne!  

Kilka godzin przed końcem głosowania był remis pomiędzy Kasią i Violą :) Ostatnie trzy głosy rozstrzygnęły "spór" - wygrana poleci do Violi i jej Wyderki!  Gratuluję! 


Dziękuję jeszcze raz za udział :) Może za rok pojawi się druga edycja "Podróży z Haftem" :)

Buziole!:)

Komentarze

  1. Cieszę się, że wygrała moja faworytka :)) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Violi, a wyderka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja Violi serdecznie gratuluje :) i dzieki wielkie za mobilizacje i zabawę :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Violi, jej Wyderki rządzą :)) Tobie Asiu dziękuję za zorganizowanie zabawy. Z przyjemnością przedzierałam się przez lasy i krzaki w poszukiwaniu idealnego ujęcia. I z przyjemnością poczytałam o podróżach dziewczyn. To była fajna wakacyjna przygoda. Pozdrawiam serdecznie Małgosia.
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz