Weekendowe spotkania z Zimną - Kosmiczny kotek

Hejo moje Pyśki! :) Co u Was słychać? Bo u mnie jednym słowem - twórcza mania!  

Osoby, które śledzą mojego fejsika wiedzą, że namiętnie przymierzam się do nauki scrapbooking'u. A wszystko przez Ewę i jej tropikalny album! Oderwać się nie mogę od YouTube'a, ciągle siedzę we wszystkich sklepach świata i "zapełniam" koszyki po same brzegi, a i Ewa chyba też ma mnie powoli dość! 
Zapewne niedługo pojawią się u mnie początki zabawy z papierkami... Mam nadzieję, że uda mi się coś stworzyć :D 

Jednak dzisiaj w ramach Weekendowych spotkań z Zimną chciałabym Wam pokazać przeuroczego Kosmicznego Kotka i "mój sposób na" materiałową oprawę! 


Wybaczcie, ale niestety sesja zdjęciowa samego kotka została wykonana przed finałowym  wykończeniem :D 


Haft: Космо-кот с шариками ( Kosmiczny kot z balonami ), zaprojektowany przez AlenaStitch
haftowany na aidzie Zweigart 14ct, kolor seledynowy opalizujący,
nici według legendy DMC,
dodatki: koraliki i Memory Thread.







Parę dni temu na spontana Benji wymyślił sobie wycieczkę do swojej siostry, do Orleanu i na szybcika musiałam wykombinować prezent dla jej bobasa i wyobraźcie sobie, że kotek idealnie się do tego nadał! :) Dorzuciłam imię dziewczynki, datę urodzenia i powstała moja pierwsza metryczka! :) 


Dzień przed wyjazdem bawiłam się w oprawianie i wpadłam na pomysł, że przy okazji pokażę Wam "mój sposób na"! Zdjęciowy tutek pojawił się już jakiś czas temu (TUTAJ).

Potrzebne materiały: 

* hafcik
* materiał
* tekturka 
* wata krawiecka
* linijka, nożyczki, klej (magic), tasiemka 

Etap 1. 

Mierzymy obrazek dodając kilka cm z każdej strony. - u mnie było to około 5cm, z czego grubość mojej ramki to 2 cm. Wielkość i grubość ramki zależy już od Was. 

Etap 2. 

Z tekturki wycinamy dwa elementy - plecki naszej ramki i samą ramkę. Przygotowujemy również dwa kawałki materiału - pamiętajcie, że materiał powinien być większy od tekturki.

Etap 3. 

Do tekturki na plecki z jednej strony przyklejamy nasz haft. Z drugiej strony materiał. Ucinamy rogi i przyklejamy "do środka" nadmiar tkaniny.

Etap 4. 
Do ramki przyklejamy watę krawiecką, wycinamy środek.  Obklejamy ramkę z watą tkaniną - tutaj trzeba uważać. Zaczynamy od zewnętrznej strony ramki, nadmiar tkaniny przyklejamy do środka. Wycinamy środek, około 1,5 cm od ramki, pamiętając, że tutaj też potrzebujemy nadmiaru by przykleić materiał do środka. Kleimy! 

Etap 5. 

Doczepiamy tasiemkę i przyklejamy ramkę do plecków z haftem. Gotowy obrazek najlepiej zostawić na noc pod czymś ciężkim, żeby wszystko ładnie się przykleiło! :) 




Mam nadzieję, że "Mój sposób na" materiałową ramkę nie był trudny i kiedyś się Wam może przyda!  

Na sam koniec właścicielka z kosmicznym kotełkiem! Wygląda na zadowoloną :)



Buziole moi kochani! :) 



Komentarze

  1. Piękny kociak, kolory galaktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmiczny kocurek wymiata :D Fajny i przejrzysty tutek. Więcej takich postów proszę ;) Aaaa i wypraszam sobie! Wcale nie mam Cię dość :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana...teraz to powaliłaś mnie na kolana, nie dość że piękny ten kotek haftowany, to jeszcze tak pięknie go oprawiłaś !
    Rewelacja i podziw :)
    Ściskam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotka widziałam już na Facebooku i od razu mi się spodobał :) Przekochany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właścicielka wręcz strzeże go, jak
    Oczka w głowie
    Pomysł j wykonanie rewelka

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kociak i te rozświetlające kryształki super, ramka, swietne literki, kolory magiczne...brawo Ty! Nasz syn Jasiu urodził sie tego samego dnia tylko w 2012roku wiec miło powspominać :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę nigdzie znaleźć Twojego maila, możesz Ty się do mnie odezwać (lidia23@poczta.onet.pl) w sprawie "Strasznej wymianki" :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz