~Witaj Wiosno 12 ~

Hejo! Wiecie jaki dzisiaj mamy dzień? Mam nadzieję, że wszyscy przebierają nogami, bo po dwunastu tygodniach nadszedł czas na prezentację ostatniego fragmentu naszej wiosennej zabawy!! Tak więc, voilà, na czubek naszej klepsydry przysiadł uroczy motylek - dla mnie najważniejsza oznaka wiosny :)  



Oficjalnie zabawa kończy się za tydzień, przez najbliższe 7 dni będziemy mieć czas na wykończenie naszych klepsydr... U mnie brakuje jeszcze supełków, no i ładnej oprawy! W następny czwartek pojawi się post podsumowujący :) będzie śmieszkowo! 

Słoneczne buziole! :)

Komentarze

  1. Oj piękna klepsydra wyszła, a ten motylek to taka wisienka na torcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne to jest !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft wyszedł rewelacyjnie!
    Bardzo jestem ciekawa, jak go zagospodarujesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Czekam na oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wygląda ten haft! Wzory Marii Brovko są rewelacyjnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylek na klepsydrze jak wisienka na torcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna prezentacja, ja walczę, żeby dzisiaj pokazać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta klepsydra :) Ciekawe jak ją wykończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna klepsydra i cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow! Haft rewelacyjny! :)
    Zapiera dech;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz