~Follow the Beast 7 ~ SAL Baby Doll

Bonjour, bonjour! :) Jak się miewacie? Bo ja pomiędzy krzyżykami, pakuję walizki i podskakuję coraz wyżej z radochy- za dwa dni lecę do Grecji... no i mam lekkiego stresika! Jakieś rady, co warto szamać? bo tygodnia na samych oliwkach nie przeżyjemy :D

Wracając do krzyżyków, jestem w ogromnym szoku - udało mi się ukończyć 6 etap tajemniczej zabawy z Chibi Stitches! Już nie mogę doczekać się końca!! Ten wzrok jest po prostu hipnotajzing! 




 


Teraz UWAGA! :) parę dni temu wpadłam na pomysł na nową zabawę! Tydzień sobie pourlopuję, ale po moim powrocie bierzemy się za nowe blogowe projekty - wypatrujcie więc szczegółów :D 


Komentarze

  1. Śliczna księżniczka. Udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik :) A ta kanwa naprawdę cudnie połyskuje :) Przyjemnego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się wydaje, czy już prawie widać koniec? :D Ciekawa jestem co to będzie za nowa zabawa :) Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pekná výšivka, aj látka je krásna :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna księżniczka a materiał na którym ona powstaje.. rewelacja!
    Życzę udanego urlopu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna będzie, a materiał świetny-)
    Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! :) Miłego wypoczynku! Ciekawe co też za nową zabawę wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urlop to świetna rzecz, życzę udanego wypoczynku :) A Bella to prawdziwa księżniczka i wśród tej błyszczącej poświaty materiału wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik, ciekawe jak będzie wyglądał ukończony :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz