Chibi Bunnycorn

Hejo Dziobki! Co u Was słychać? 
Mogę troszkę pomarudzić? Mam już dość tego mrozu, chmur, wiatru... Część Francji sparaliżowana, bo ŚNIEGU kilka centymetrów napadało! Na szczęście nie u mnie, bo chyba bym oszalała! ale -2° codziennie idąc do pracy straszliwie mi doskwiera... Wiem, wiem, w Polsce śnieg i po -10° albo i więcej, ale ja lubię ciepełko... No dobra kończę moje żale, bo pisząc palce mi zamarzają :D 


Posłodzę Wam dzisiaj troszkę! Hafcik skończony jakiś już czas temu, ale coś długo szukałam inspiracji zdjęciowej... Miłość od pierwszego wejrzenia! 

Haft: Chibi Bunnycorn, zaprojektowany przez Svetlana Sichkar i Mélanie Pelet, 
haftowany na aidzie 16ct, kolor Printemps - pailleté (wiosna - błyszcząca ), 
nici według legendy DMC











Coś czuję, że w tym roku zakrólikuję Was na śmierć! :D Na 100% zobaczycie jeszcze jednego smutaska, ale... niestety... albo stety, Chibi Stitches zaprojektowało kolejnego króliczka i pewnie zaprojektują kolejne. I pewnie zauważyliście, ale mam od nich ogromną słabość... Wybaczycie? 
Buziaki!   


Komentarze

  1. Piękna królisia i piękną sesję jej zafundowałaś :) Błyszcząca kanwa idealnie do niej pasuje.
    Też jestem zakochana w tych królikach! Właśnie wyszywam trzeciego, a w kolejce czeka jeszcze... co najmniej 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziaczek :) Piękne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz widzę, że kanwa jest kolorowa. Taka galaktyczna. Króliś cudny. Sama się ich boję. Boję się, że nie podołam trudnościom technicznym. A z drugiej strony jestem zielona w sprawie zakupu na zagranicznych stronach

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodka królisia! Zrobiłaś jej świetną sesję fotograficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest!
    A ta kanwa taka cudowna, będę do niej wzdychać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna królisia, taka kolorowa, kanwa wybrana rewelacyjnie. Zdjęcia są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie są te króliczki. Ja króliczki uwielbiam, więc z niecierpliwością czekam na kolejne :) One są wszystkie takie słodkie, jestem ciekawa, którego wybierzesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziak 😍 nie dziwię się, że straciłaś głowę dla tych króliczków

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo słodki króliczek, ale jak widać kot woli inne słodkości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft, tak cudnie kolorowy😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny króliś, a ta kanwa jest ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna królicza sesja :-) widzę ze i kotek ma ochotę na pianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny!! Taki kolorowy, a jeszcze na błyszczącej, kolorowej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem Twoją słabość, bo mam tak samo i choć dopiero jednego wyszyłam, to już kusi następny;-)
    Króliś pierwsza klasa! Jest przeuroczy a i materiał wybrałaś do niego rewelacyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na następnego:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik wyszedł Ci uroczy, nie dziwię się, że zauroczyłaś się tym wzorem. A zdjęcia, rewelacja :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodka królisia, pięknie preznetuje się na tej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaaa! Fantastyczana królisia :) Te króliczki to i mnie się śnią po nocach, ale udało mi się wyhafcić tylko jednego - wymagające są jeśli chodzi o wykonanie, ale warto bo efekt cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna królisia!
    .....a materiał na którym pracowałaś świetnie tu się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodki hafcik, super serię tworzysz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kanwa, całość rewelacyjna, a zdjęcia mistrzostwo, nic tylko się zachwycać!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam już swojego i właśnie go wyszywam i oczywiście kolejne w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Mowę mi odebrało! Króliś do schrupania, a sesja zdjęciowa to po prostu mistrzostwo :) No i ta kanwa... bajka! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz