Paris sera toujours Paris

Bonjour! Comment ça va? :)
Dzisiaj przychodzę do Was z francuskim klimatem. Kto był w Paryżu? Ja byłam raz, mając naście lat i już tam zostałam, na zawsze... albo raczej moje serce tam zostało - zakochałam się we wszystkim co francuskie! Od tamtej pory moim marzeniem było nauczyć się francuskiego i zamieszkać we Francji... No i udało mi się, choć nie jestem w Paryżu :D Kocham Bordeaux całym sercem! Niestety nie miałam jeszcze okazji powrócić do Paryża, pozwiedzać na nowo, ale gdzieś tam jest na liście "Wycieczki", dlatego póki co "kolekcjonuję" przeróżne wieżyczki Eiffel'a :)

Jakiś czas temu udało mi się wyhaftować sympatyczny sampler. Zapraszam i miłego oglądania :) 


haft: J'adore Paris - Cross Stitcher luty 2015, 
haftowany na Zweigart Linda 27ct, 
w oryginale napis "Paris is always a good idea" 







Miałam ogromny problem ze zdjęciami... Po pierwsze pogoda u mnie ostatnio barowa, tęskni mi się za słoneczkiem, a po drugie nie miałam pomysłu na.... Taka moja "modowa" interpretacja Paryża :) 




Dziękuję za wizyty i komentarze. Wielkie buziole i do następnego!

Komentarze

  1. Sampler jest cudny! A zdjęcia do niego zrobiłaś idealne :)
    W Paryżu, ani nawet we Francji jeszcze nie byłam. Chociaż nie wiem czy zdecydowałabym się tam jechać w obecnych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dawna marzę żeby pjechac D Francji... A do Paryża w szczególności :) Ale pewnie to swoje marzenia podróżnicze będę mogła zacząć realizować jak dzieci troszkę podrosna :)
    A póki co mogę podziwiać twój przepiękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten Twój monochromatyczny Paryż. Bardzo jest urokliwy. Ciekawa jestem, jak go oprawisz w przyszłości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    Sampler cudownie delikatny i niesamowicie elegancki , jak na Paryż przystało. Coś wspaniałego mieszkać we Francji. też mam kilka marzeń z Francją związanych, może się kiedyś spełnią. Zaglądam do Ciebie od dłuższego czasu nie nie mogę się napatrzeć na Twoje hafty, są cudowne. Króliczki Swietłany tak mnie zauroczyły ,że zapragnęłam mieć choćby jeden. Jeśli mogę zapytać, to czy mogłabyś mi powiedzieć gdzie mogę takie znaleźć i ile takie cudo kosztuje? Chciałam wyszyć dla córki do nowego pokoju. Będę bardzo wdzięczna za informację. Mój mail- anna_sitko@interia.pl
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, miałam to szczęście i byłam w Paryżu.......bardzo lubię wracać do tych wspomnień..... niesamowite, niezwykle klimatyczne i pełne niespodzianek miasto:-)) A Twój sampler? Piękny, tak cudnie paryski:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowny ten sampler :) Delikatny, pełen powabu i tajemnicy :) I tak właśnie kojarzy mi się Paryż, choć nigdy w nim nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny samplerek :) Ja nigdy w Paryżu nie byłam, ale kto wie co przyszłość przyniesie, może jakąś wycieczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze gdzieś wyszukasz klimatyczne francuskie wzorki;) Śliczny sampler jak i zdjecia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paryż bardzo paryski na Twoim hafcie i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz