Jesienne Jeżynki

Hejo moi Kochani! Jak się macie? Dupki Wam już marzną? Bałwany ulepione? :D Nie wiem jak Wy, ale mnie okrutnie tęskni się za +15°, a przecież mieszkam w mieście, gdzie temperatura w okresie jesienno-zimowym jest znośna, bo co to tam +0° nad ranem, +8° w ciągu dnia, słoneczko i zero śniegu... no może oprócz ostatnich dwóch, trzech dni - było mroźno i ponuro :( 

Ale, ale.. przecież nie będę Wam tu marudzić o warunkach pogodowych, jak ja mam tu kilka słodkich  jesiennych krzyżyków do pokazania! 


Haft: Country Mice zaprojektowany przez Claire Comerford, 
wzór pochodzi z Cute Cross Stitch (chyba),
haftowany na Luganie Zweigart 25ct (również chyba), 
kolory nici dobierane na oko






Pierwszy punkt z Hafciarskiej Listy Życzeń mogę odhaczyć :D 

Nie wiem czy ktoś zauważył...  Od niedawna staram się ulepszyć posty ładniejszymi zdjęciami, chcę nauczyć się "prezentacji" haftów... Za dużo naoglądałam się zdjęć na Instagramie i samej mi się zamarzyło robić piękne zdjęcia... Nie powiem, ale troszkę trzeba się namodzić, na szczęście jakiś czas temu Jarzębinowa fajnie opisała jak się do tego zabrać. Powolutku zbieram rekwizyty, teraz tylko haftować, haftować i haftować!  



Komentarze

  1. Cudne zdjęcia, serio! Niedługo będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, piękny haft i cudowny kot :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze słodziaki! A zdjęcia to już pełna profeska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy haft i piękna oprawa zdjęciowa :)
    Też jestem za tym żeby robić fajne zdjęcia haftom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft pierwsza klasa, ale i tak cały jego blask skradł koteł, który się tam tak czai na te myszki. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft cudny, zdjęcia też :)
    Tez marza mi się artystyczne zdjęcia ale niestety nie mam sprzętu i zwykle robię telefonem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, też bym go chciała kiedyś wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, a i hafcik przeuroczy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny haft pięknie zaprezentowany. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są prześwietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia da cudowne ;) Twoje hafty sa tak cudne ze rekwizytow nie potrzebuja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wzór. Chciałabym mieć w domu nie tylko taki haft, ale też jakieś obrazy na płótnie z motywami jesiennymi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz