Niedziela z Zimna ~Salon des loisirs créatifs ~

Hejo! Pamiętacie jeszcze nasze niedzielne spotkania? Mam nadzieję, że nadal będę je kontynuować... Co o tym myślicie? :)  

A dzisiaj mam zamiar zabrać Was na drugą edycję Targów Rękodzieła! :) na ten dzień czekałam cały, calusieńki rok! Rękodzielniczy zawrót głowy... Było tam wszystko! 
Przepuściłam maaaasę kasy, a to dlatego, że w tym roku na targach był mój ulubiony sklep Chibi Stitches... 

Zapraszam na fotorelację! :) 




Czas na pokaz moich skarbów. Alicję i Wieżyczkę widziałyście w poście z hafciarskimi życzenia.








Już odliczam do następnego roku! :)

Ah i jutro jadę do Pragi! Na krótki urlop! :)

Dziękuję za Waszą obecność! 

Anarietta - hmmm... racja wspominałam i zapomniałam... Napiszę kiedyś o tym posta! :) 

Komentarze

  1. Cudne zakupy! Szkoda, ze u nas nie ma takich targow! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy! Szkoda, że u nas nie ma takich targów. No i z dostępnością takich materiałów też jest niestety krucho...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy. Kanwy bardzo ładne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zakupy! Super! Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe....och cudnie musi być mieć możliwość zrobić takie zakupy:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zakupy ;) udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jacie jakie piękne materiały!!! Same cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siedzę i podziwiam, i ściska mnie z zazdrości, że mnie nie było na takich targach nigdy! Cudowne zakupy, wspaniałe materiały! A ile cudów się naoglądałaś, wow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te błyszczące kanwy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Targi świetne, zaopatrzenie po prostu mega! Ach te piękne kanwy, zazdroszczę i już czekam co na nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudowności.... Wcale się nie dziwię:) tam można było wydać fortune

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudownie kanwy! Przepuściłabym tam całą pensje... ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz