SAL z Papuzkami ~4 & 5~

Hejo Kochani! Na wstępie chciałabym Was bardzo przeprosić za moją nieobecność przez ostatnie tygodnie. Miałam ciężki miesiąc w hotelu, z niecierpliwością czekam na maj... Nawet moja dyrektorka mówi, że wreszcie wrócę do normalności :D :D 
Pewnie powiecie: przecież napisanie posta zajmie chwilkę... Zgodzę się z Wami, ale... tydzień temu pech chciał, że przez dwa dni nie miałam prądu... Oprócz technicznych niedogodności od środy, i przez cały weekend warczałam na wszystko, co się rusza na tej planecie! Nerw mi już przeszedł więc wracam do Was z kolejną odsłoną Papug :) 





Buziaki dla Was! :) Do niedzieli!

Komentarze

  1. Papużki świetnie wyglądają na tej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądaja :) mam nadzieje ze juz wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne papużki ! Oby wszystko wróciło już do normy!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz jestem ciekawa co z nich zrobisz

    OdpowiedzUsuń
  5. A bo czasami to tak się wszystko nie składa do napisania postu :) Ale! Papużki super się prezentują :) Życzę spokojnego maja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. grunt, że wszystko zmierza już w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie udało mi się podlinkować wpisu u Ciebie, ale u siebie go zamieściłam:
    http://cytrulina.blogspot.com/2017/04/tusal-kwiecien-2017-i-sal-z-papuzkami.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz