SAL u Zimnej

Hejo! Jak się macie? Przyznam się szczerze, że mam dzisiaj ogromnego lenia i dziwię się, że w ogóle zmusiłam się do pisania :D ale... jestem i chciałabym dzisiaj zaprosić Was do wspólnego wyszywania. To chyba pierwszy oficjalny SAL na moim blogu!
Dylemat był ogromny, bo masę wzorków miałam w głowie... Nawet na FB poprosiłam dziewczyny o pomoc w wyborze! Ostatecznie zdecydowałam się na kolorowe papużki faliste od Bothy Threads. Idealne na pierwsze dni wiosny. Ciekawe czy pamiętacie Egzotyczne papugi? - te słodziaki będą do kompletu! A więc kto ma ochotę na wspólną zabawę? 


Zasady na luzie! 

1. Zgłaszamy się pod tym postem za pomocą magicznego ustrojstwa Inlinkz.
2. Zapisy będą trwać tydzień, czyli do 26 marca
3. Początek zabawy więc 26 marca :D 
4. Postępy pokazujemy każdego tygodnia w ŚRODĘ. 
5. Kolory nici, materiał - dowolne. 
6. Nie ma daty zakończenia, jednak będzie mi miło zobaczyć ukończone papugi wszystkich uczestników.
7. Wzór podeślę na melja.
8. Banerek możecie wrzucić na swoim blogu, choć nie jest to konieczne.
9. I przede wszystkim! Bawmy się dobrze! :) 

10. Dodaję rozmiar obrazka: haftując na 16 ct - gotowy hafcik będzie miał 30 x 10cm,
"pole haftowania" to 184x58

To by było chyba na tyle...

Buziolki! 

Komentarze

  1. Czy mogę prosić o dołączenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że pamiętam papugi :) Wspaniale mi się je robiło i dlatego z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne papużki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę! Miałam się nie zapisywać na żadne zabawy. A Ty kusisz:) Dziś to już druga zabawa. W sumie jak postępy co środę a nie papuga co środę to może dam radę.
    Robiłam razem z Tobą kolorowe ptaszki. Nawet ostatnio miałam je w rękach i myślałam jak by je tu przetworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszory mam więc papugi będą do kompletu.. A co mi tam zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wzór, ależ mi się podoba! Chyba jednak nie dam rady ... kusisz ... pomyslę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprzednie papugi też mi się bardzo podobały, ale nie załapałam się na Sal, a teraz znowu kusisz. Muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z przyjemnością wezmę udział, bardzo podoba mi się ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział, nie mam bloga, ale Judyta ofiarowała się zamieszczać moje postępy u siebie :) Jeśli nie jest to problem proszę o dopisanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, ptasiorki są przepiękne. Pasowały by mi do pokoju córci i tak bym chciała do Was dołączyć, ale... Agnieszka ma dopiero 2 miesiące. I jak na takie dziecko mało co śpi (a jak śpi, to nadganiam obowiązki). Mąż w delegacjach (taka praca, wyjazdowa). Jak będzie w doma i zajmie się młodą, mam czas na krzyżyki. Ale no nie dam rady iść z Wami równym tempem :( Będę mocno kibicowała, a ptaszki wyszyję... kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem kiedy, nie wiem jak ale skoro ptaszorki haftowałam z tobą Asieńko to muszę i wyhaftować papużki, zgłaszam się jutro podlinkuje jak wstawię banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach te poprzednie ptaszorki! Kiedy to bylo... :) super pomysl z sal-em dolacze sie jak będę w domu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajaj! Dlaczego takimi pięknymi pięknymi ptaszorkami kusisz, jak ja nie dam rady? Smutno mi, ale będę tylko podziwiać Wasze zmagania z ptaszorkami :) No i Was dopingować!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne kolorki, bede wam kibicowac w zmaganiach :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześwietny wzorek, ale ja już wiem, że czasu brak. Wiosna u mnie to grzebanie w ziemi :P Prowadzę dwa ogródki więc na pewno mi sienie uda, ale za to chętnie będę podglądać wasze postępy prac z papużkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam jak były ptaszorki to jak mnie może zabraknąć teraz, mam nawet pomysł na zagospodarowanie haftu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!!!!! Jak ja czekałam na te papużki!!! Nawet już wiem, gdzie będą wisieć ... nad klatką z pewnym żółtym ptaszorem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Na początku chciałabym powiedzieć, że haft jest prze-śli-czny! <3 Po prostu idealny! Kocham papugi, sama z resztą mam dwie, a za niedługo będzie ich więcej ;) Więc zakochałam się w tym hafciku od pierwszego wejrzenia! Oczywiście chętnie wzięłabym udział w SAL-u, ale niestety u mnie, z wyszywaniem "na czas" jest kiepsko, druga rzecz: mam 13 lat (uprzedzając wszystkie pytania: tak, potrafię haftować), więc nie wiem czy tak "młode" osoby mogą brać udział w SAL-ach, trzecia sprawa: nie prowadzę bloga, więc co za tym idzie, nie będę mogła pokazywać moich postępów :( Ale czy pomimo to, że nie będę brała udziału w SAL-u, mogłaby mi Pani wysłać wzór? Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo! Wyslij mi wiadomosc na fb, albo na mejla: zimna0312@wp.pl :)

      Usuń
  19. Można się jeszcze zgłaszać :D?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju,jeju. Wzorek jest przepiękny. Sama był wzięła udział w salu. Czy można się jeszcze zapisać? I co by było gdybym nie wyhaftowała w terminie,bo nie zawsze jest czas.
    Pozdrawiam gorąco
    Wiktoria-mojehafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, czy można się zapisać jeszcze?
    http://mylovefrancesca.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźniłam się i to całkiem sporo, szkoda😢 a te papużki takie śliczne😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz