Hafciarska lista zyczen Zimnej 2016/2017

Z niewielkim poślizgiem, ale jestem! Zła jestem troszeczkę na siebie, że przez te dwa lata tak kiepsko realizowałam swoją Listę Życzeń. Przez mojego lenia, co roku oglądacie plany tych samych projektów. Niefajna JA... Zobaczymy czy tym razem da radę zrobić coś więcej. Bo póki nie pozbędę się wcześniejszych "marzeń", nie chcę sobie dokładać za dużo nowych :D a nie jest to zadanie łatwe, bo mam ogromną słabość do haftów i jestem bardzo kochliwa ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  Nie byłabym sobą gdyby jakiś niezaplanowany hafcik pojawił się po drodze. 
Stan mojego segregatora jest straszny! Ciągle przybywa, niewiele ubywa, do tego kotełek uwielbia objadać boki... To czas na zakup nowego?! 
To jak lecimy?! 


Ciągle życzę sobie aby spod igły wyszły: 


1. Je t'aime ( Cross Stitcher)


2. Jerzynki (Country Mice - Cute Cross Stitch )


3. Siostra Borówki (Neocraft)


4. Króliczki Bebunni z TWOCS'a




5. Glamour Queen ( Joan Elliott )


6. The fairy garden ( DMC )


7. Jumping reindeers ( Vervaco )


NOWOŚCI:

8. Myślę o co najmniej 4 obrazkach z tych książek, na 100% :D 


9. Koniecznie wyhaftuję co najmniej jednego króliczka od Svetlany. Te poniżej posiadam, ale od ich zakupu pojawiły się inne :D zobaczymy...


A teraz moje największe marzenie 2016/2017! Wahałam się czy powiedzieć Wam o nim... Ale przecież co mi zaszkodzi?

10. Łapacz snów zaprojektowany przez Lkacross.


Widzimy się 22 października 2017 roku! :) Trzymajcie kciuki! :)

Bardzo Wam dziękuję za przemiłe słowa! Widzimy się niebawem, świąteczne zwierzątka czekają na pokaz! :) Wielkie buziaki dla Was! :) :)

Komentarze

  1. piękna lista
    prawie wszystko mi się podoba . Siostrę borówki to i ja chcę mieć.
    Życzę Ci aby duża część z tej listy powstała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapacz snów jedt boski! :D Bardzo fajna lista, oby jak najwięcej projektów udało Ci się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i różnorodne plany! Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wzory masz w planach,więc trzymam kciuki za ich realizację:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ambitne plany, trzymam kciuki żeby udało Ci się zrealizować wszystkie projekty :) a mogę zapytać gdzie kupujesz książki z haftami?

    OdpowiedzUsuń
  6. 3mam kciuki:) Ambitne plany! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę tu same piękne hafty, jednak najbardziej podoba mi się Łapacz snów .
    Życzę by udało Ci się zrealizować wszystkie marzenia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Skąd Ty bierzesz te przecudne wzory?! :D Nie, nie mów! Już teraz doba to dla mnie za mało... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ambitne i naprawdę piękne plany !
    Życzę powodzenia w ich realizowaniu....oby udało Ci się każde z nich :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za te plany :) W moich planach jestem tak niekonsekwentna, że co rok zmieniam listę ;) I co chwilę tworzę nowe UFO'ki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też już sobie pomału planuję i zawsze zastanawiam się co z tych planów wyjdzie. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się w tym roku zrealizować wszystkie plany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe, ambitne plany! Na pewno z Twoimi zdolnościami do wykonania! Piękny łapacz snów :)
    Trzymam mocno kciuki i kibicuję z całego serca, żebyś wyhaftowała każdy założony haft :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Będę trzymała kciuki i z chęcią podglądała postępy :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafty! Trzymam kciuki za realizację:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe wzory wybrałaś :) będę trzymała kciuki. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz