poniedziałek, 17 lutego 2014

Przepis na szczęście ~Believe~

Będzie króciutko, brakuje mi weny dzisiaj... Zaskoczyłyście mnie! I to baaaardzo. Nie spodziewałam się tylu miłych słów. Walentynek nie tylko Wam się spodobał, B. aż się wzruszył. Walentynki to taki milutki dzionek!  

Zdradzam Wam kolejny składnik do szczęścia. Do snów i wyobrażeń należy dodać odrobinę wiary. Wiary, że wszystko jest możliwe i że wszystko może się spełnić.  







Nie wyobrażacie sobie ile te hafciki dają mi szczęścia. Wiszą na mojej ogromnej tablicy korkowej i codziennie przemawiają, że wszystko jest możliwe! 


Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz!  Buziaki! 

Bobinka - napis zmieniłam ponieważ leciał do mojej francuskiej Walentynki, musiało pasować! :D I zgodzę się, francuski górą! :D  
Kal32 - Dzięki za informacje! :D 

P.S. Tak marudziłam, że już nie chcę brać udziału w konkursach... Ale jakoś temat tak przypasował, że się zgłosiłam! Prace piękne jak zwykle! Głosujcie! :D   

11 komentarzy:

  1. Piękne są te prace chyba też powinnam mieć coś co przypomni mi że wszystko jest możliwe gdy zobaczyłam Twoje napisy też tak trochę pomyślałam bo dzisiejszy dzień trochę mi zamieszał w myślach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny cudny hafcik!!! Koraliki dodają wiele uroku!! Mam ochotę na ten wzorek, dzięki Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny śliczny haft. Razem wyglądają cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te napisy oczarowują mnie za każdym razem gdy tu wejdę :) tym bardziej musza cieszyć oko na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, będę tu zaglądać i zapraszam do mnie http://wyszykowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są..chyba i ja muszę sprawiś sobie takie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy są przepiękne !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń