SAL 2012 Minihafciki ~6~

To będzie szybki i krótki pościk! Jestem już w domku, po męczącej przeprawie z La Rochelle. Pierogi zrobione, już ich spora część szczęśliwie znajduje się w moim brzuchu :P
Ale do rzeczy: chwilkę przed ostatnimi minutami terminu prezentuję Wam moją mini choineczkę! Jest to ostatni obrazek z SALowej zabawy u Dendrobium. Oto moje maleństwo. 


Pomimo mojego niewielkiego zaniedbania zabawy, świetnie się bawiłam wyszywając wspólnie kolorowe hafciki... Organizatorka rewelacyjnie dobierała każdego miesiąca inny obrazek. Ciekawe, czy myśli nad kolejną edycją!  

Jeszcze jedno, jeszcze przed wyjazdem, kiedy w poszukiwaniu Mikołaja biegałam po miasteczku, trafiłam na cudne przydasie i sprawiłam sobie taką małą przyjemność! 



We wstążeczce zakochałam się do szaleństwa od pierwszego wejrzenia... 


Komentarze

  1. Choineczka śliczna a przydasiowe skarby z pewnością się przydadzą :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ta choineczka na czerwonym tle!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz