W 80 Dni dookoła świata ~Wyniki~

Dzień Dobry kochane! Pewnie już zaglądacie, czy aby wyników konkursu nie ma. Właśnie przybywam z nowym postem aby je ogłosić. Zanim do tego dojdę przedstawię mini statystykę konkursu. To była pierwsza tego typu zabawa - bardzo się stresowałam. Początkowo miałam więcej chętnych, bo aż siedem osóbek. Jednak tylko pięć udało się ukończyć i zaprezentować swój projekt. Po tygodniu głosowania pojawiło się 43 komentarze, w których każda z prac zdobywała  punkty. Oto wyniki!



Pierwsze miejsce bezsprzecznie zajmuje Torba z Wieżą Eiffela - MonaLisy. W głosowaniu zdobyła 27 punktów - GRATULUJĘ :) Torba piękna, sama bym na nią zagłosowała i zrobiła wszystko żeby taką mieć :D


I taka nagroda powędruje zwycięzcy :)) 



W dalszym policzeniu głosów wyniki prezentowały się tak:
- 10 głosików zdobyła podusia Ani - piękna, wymagała dużo pracy! Pomysł rewelacyjny i wykonanie też piękne. Miło mi, że umieściłaś napis z zabawy.
-  3 głosiki zdobyła Tami z Egipskim Albumem - świetny pomysł ozdabiać album 'wycieczkowy' tematem przewodnim.
- 2 głosiki zdobyła Violka z francuskim słownikiem - według mnie ten projekt był najbardziej pomysłowy i oryginalny. No i pięknie go wykonałaś! Bardzo mi się podobał.
- 1 głosik zdobyła Lady Iness z greckim obrazkiem - byłam w Grecji lata temu i urzekła mnie niesamowicie! Pięknie wykonałaś swój projekt, wymagał dużo pracy i skupienia - ponieważ oddaje grecki urok! :)

Wiecie, że to jeszcze nie koniec?! Pozostała jeszcze jedna nagroda do rozdania która została przyznana przez mojego K. A więc każdy miał szansę, bez znaczenia na głosy.

Nagroda pocieszajka.

Wczoraj przed snem powiedziałam, "nie mów mi kogo wybrałeś, napisz mi na 'sticky notes' swój wybór i uzasadnij dlaczego".

K. wybrał Egipt i napisał "Wybieram Egipt bo spodobał mi się prosty i oryginalny styl wykonania. Wygląda jakby wyszyły go egipskie kobiety kilka tysięcy lat temu." Tami gratuluję!

MonaLisa i Tami jeszcze raz gratuluję! Ponieważ przygotowuję jeszcze bonusa związanego bezpośrednio z zabawą proszę o podesłanie (zimna0312@wp.pl)  inicjału, który chcecie żeby się na 'pamiątce' znalazł, no i adresik na, który polecą  nagrody.

Wszystkim dziewczynom bardzo dziękuję za udział w zabawie. Świetnie się bawiłam, a patrząc na Wasze prace sama wspominałam swoje podróże. Chętnie sama wzięłabym udział w takiej zabawie, ponieważ atmosfera była przemiła. Pomimo tego, że tak mało osób się zgłosiło to właśnie ta Piątka sprawiła mi największą radość, to dzięki Wam ten konkursik zadziałał. Wszystkie prace były piękne i cieszę się, że nie musiałam głosować ani wybierać, bo miałabym tysiące dylematów! Osóbkom głosującym również chciałabym serdecznie podziękować. Mam nadzieję, że do mnie wrócicie jeszcze!  

P.S. Chciałabym także pogratulować i podziękować  Ani - MonaLisa z całego serca. W swoim wywiadzie dla gazety polskiej w Italii było wspomniane o mnie i moim blogu. Szczęście i duma, to uczucia, które towarzyszyły mi cały wczorajszy dzień! Nadal skaczę ze szczęścia jak sobie o tym przypominam! :))) Artykuł sobie wydrukowałam na pamiątkę i żeby mi się nigdzie nie zawieruszył! TU możecie przeczytać o twórczości Ani. Buziaki :* 

Komentarze

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń :) Następnym razem mam nadzieję, że mi się uda zdążyć na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratulacje, zabawa była fajna i inna niż zwykle. Dziękuję za zabawę !!!! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wszystkim uczestniczkom!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dziekuje za swiatna zabawe, cisze sie bardzo, ze udalo mi sie wygrac. No i dziekuje bardzo wszystkim, ktorzy oddali glos na moja torbe!
    Oj, ten wywiad... Mi tez sprawili wielka radosc...
    Zaraz podesle Ci moj email...
    Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Monalisy, torba prześliczna, dziękuję za wyróżnienie i świetną zabawę, adres poleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację dla dziewczyn, niesamowite rzeczy stworzyły ;o) Jak to się stało że tak wspaniały konkurs przeszedł mi koło nosa ;o(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje dziewczynom i Tobie takiej fajnej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję !
    jaka fajna zabawa, i ja ją przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz