~Love is in the air - paczuszka~

Hejo Kochani :) Co u Was słychać? Ja nadal "walczę" z moim twórczym leniem, bo ani w krzyżykach, ani w scrapie nic mi nie przybywa - nic oprócz przydaśków :D Od tygodnia pogoda też mi nie pomaga, panuje u mnie istne lato. Mam większą ochotę na urządzanie mieszkanka i spacery - w ten weekend byłam nawet w Paryżu!!!!!!!!!!!! Wrzucę Wam niedługo kilka zdjęć :) 

A jak mowa o Paryżu... to dzisiejszy post będzie w temacie miłosnym! Obie wymiankowe paczuszki dotarły, czyli czas na pokaz zawartości! :) No i nie powiem! Rozpieszczacie mnie na maksa, no i chyba macie ochotę mnie utuczyć :D      


Moją Walentynką była Magda z bloga Mulinkowy Świat. Ile ja cudnych rzeczy dostałam! Papiery, hafcik do wyszycia, nitki, słodkości, maaaaaaaaaaaasę scrapek i genialne drewienka. Ale, ale... najważniejszym elementem wymianki jest ręcznie wykonana niespodzianka i karteczka... Taki słodziak zawisł na mojej ścianie! :) 





Dawno łobuza mojego nie było - do zdjęć to ona zawsze pierwsza....


Powolutku, pomalutku moje kratki się zapełniają!

A do Magdy poleciał taki zestaw: Ramka na zdjęcie 10x15, albumik harmonijkowy i karteczka :) plus przydaśki i herbatki.



Haft - "Słonie", zaprojektowany przez Irina Zagorodskaya,
haftowany na białej opalizującej tkaninie, nie pamiętam ani marki, ani rozmiary, 
nici DMC, 
ramka obklejona futerkiem.















I jak Wam się podoba? 

Madziu, bardzo dziękuję za genialną wymiankę i za przyłączenie się do mojego marzenia! :)  

Mam nadzieję, że kolejny temat przypadnie Wam do gustu! Buziaki! 

Komentarze

  1. Ale fajna wymianka! Normalnie nie wiem na co najpierw patrzeć! Tak mi się wszystko podoba!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna udana wymianka :) Same cuda będziesz miała na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz