Podróżniczy album ~Vintage Trip~

Hejo Miśki! Sorki za kolejna nieobecność, miałam pisać, bardzo chciałam Wam pokazać nad czym teraz przesiaduję - no i tak jakoś mi to pisanie nie wyszło. Dzisiaj jednak, nieważne, czy pożar, tornado, powódź... nie ma żadnej wymówki! A dlaczego?

Ponieważ dzisiaj jest bardzo ważny dzień, moja Mamcia kończy okrągłe urodziny i chciałabym Wam pokazać prezent jaki dla niej przygotowałam. Będzie scrapowo! 


Nawet nie domyślacie się jak bardzo długo myślałam nad prezentem - musiał być wyjątkowy... Początkowo chciałam zrobić najzwyklejszy w świecie album, papiery już czekały od wakacji, ale nie wiedziałam w jakiej formie go wykonać. Na pomysł wpadłam niedawno, dosłownie kilka tygodni temu. W sumie to Mamcia mnie zainspirowała. 
W tym roku wybiera się do mnie na wakacje i w planach mamy Paryż i zamki nad Loarą! Oczywiście poprosiła mnie żebym zajęła się organizacją i planem wycieczek - a ja to uwielbiam! 

I w ten sposób doznałam olśnienia - w głowie pojawił się obrazek "albumu podróżniczego", gdzie znajdą się zdjęcia z naszych wakacji, gdzie będzie miejsce na pamiątki, zapiski... i najważniejsze, w albumie koniecznie chciałam zamieścić Plan Wycieczki :D jestem mega z siebie zadowolona! 

Od razu ostrzegam, że będzie dużo zdjęć, a na samym końcu króciutki film! :) 

Sto Lat Mamuś!!!! 










Po lewej, w tej malutkiej książeczce jest 3-dniowy program w Paryżu, po prawej 4-dniowa wycieczka wzdłuż Loary :) Ale najfajniejsze jest to, że to tylko pierwsza część prezentu urodzinowego. Już nie mogę doczekać się sierpnia!










Do kompletu udało mi się zrobić też kartkę urodzinową :) 



Jak Wam się podoba? Może perfekcyjnie nie jest, popełniłam masę błędów... Ale wiecie, że dopiero zaczynam zabawę z papierami :D 
Kolekcję papierów, którą wykorzystałam do zrobienia podróżniczego albumu to Vintage Trip od Laserove Love.  

No i na koniec obiecany "filmik"! 




Buziole moi kochani! :) Do następnego! 

Komentarze

  1. Asia, jestem po ogromnym wrażeniem! Cały projekt jest świetnie przemyślany i wykonany. Mamcia będzie zachwycona! Sto lat dla Mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent, bo zrobiony, a nie kupiony. Piękny prezent, bo z duszą. Zrobiony z pasją i wyczuciem smaku. Dla mnie rewelacja! Myślę, że mamie będzie się podobał i również wszystkiego najlepszego dla solenizantki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent, album jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent bomba i to dosłowna. Będzie świetną pamiątką z wycieczki. Sto lat dla Mamy.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu świetny album! Patrzę i podziwiam :) Mamusi na pewno się spodoba :) wszystkiego najlepszego dla niej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz