Świąteczne odliczanie ~18~

Dzień dobry! Jak się macie?  Czy ja dobrze widzę? Czy do świąt zostało zaledwie 6 dni? 



Dzień nr 18 - "Na święta w nowym miejscu" - według wskazówki mogłam spodziewać się świątecznej ozdoby. 


I nie pomyliłam się...! W paczuszce znalazłam dwie magiczne perełki... Jednak nie spodziewałam się  aż tak pięknych zawieszek. Cudne są. Sami zobaczcie! 



Ten dzwoneczek i koraliki - no miodzio - ale to chyba każdy wie, że koraliki to mój mały bzik. 


Poduszeczka przesłodka! Niby taki maluszek, ale ile pracy Ewa musiała włożyć. Obie zawieszki idealnie przystroją moja choinkę. 



Do mojej 18-stki spakowałam łapacza snów "na dobre i twórcze sny" :) Gapa ze mnie, bo nie zrobiłam fotki! Aż nie mogę doczekać się kiedy Ewa opublikuje swoje podsumowanie...  


Do jutra moje Miśki! I Wam również życzę kolorowych snów!


Komentarze

Prześlij komentarz