Świąteczne odliczanie ~16~

Hejo! Z góry przepraszam za maleńki poślizg... Na usprawiedliwienie powiem Wam, że nareszcie mam moją najukochańszą Perełkę przy sobie. Mam nadzieję, że troszkę za nią tęskniliście :D  



Nadrabiam odliczanie! Paczuszkę otworzyłyśmy wczoraj, ale nie miałam już siły pisać na blogu. Sorki :) 

Dzień nr 16 "Lubię zaokrąglać" -  HA! i tu wiedziałam, co takiego znajduje się w paczuszce :)


Dziurkacz narożny! Genialny jest -  nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, straszliwie podobają mi się zaokrąglone rogi! :) 


Perełka troszkę jeszcze nafaszerowana uspokajaczami, plus obróżka z werbeną... Ta mała kulka stresuje się tak samo jak jej mamcia! Ale już po wszystkim! Teraz czekają nas fajowe, kreatywne dni! 

W mojej paczce dnia, Ewa dostała ode mnie kilka błyszczących nitek, bo "hafciarki tez lubią błyskotki". 


Do zobaczenia wieczorem! 

Komentarze

  1. Super ten dziurkacz :) też mam taki na liście życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz musisz zaprząc dziurkacz do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czym Perełka taka zestresowana? Podróżą czy nowym miejscem? To już jesteście prawie w komplecie. B. do was dołączy ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz