Świąteczne odliczanie ~14~

Hejo, hejo! Jak się macie? Weekendujecie już? Choinka ubrana? Pierniczki już udekorowane? 


Dzień nr 14 - "Z nami praca będzie piękniejsza" - kolejna zagadka i kolejna dla mnie niespodzianka.  


Po otwarciu paczuszki w środku znalazłam prześliczne wstążki! Taka jestem słaba w zgadywankach, w ogóle nie pomyślałam! przecież sama w dniu trzecim spakowałam wstążki z bardzo podobnym hasłem :D 
Cudne są, ale ta tasiemka z pomponikami jest po prostu przesłodka! 


Mój dzisiejszy prezent to kilka wykrojników i dwa foldery do wytłaczania - "oj będzie się cięło". Ewa! Moja kochana, wyjścia już nie masz, najwyższy czas sprawić sobie maszynkę! :) 

Buziole i do jutra! :) Dobrej nocki! 


Komentarze

  1. Asia, trzy foldery do embossingu!! Maszynkę sobie kupuję, bez dwóch zdań :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz