Podsumowanie ~2018~

Hejo wszystkim w ostatnim dniu tego roku. Zaczęliście już swoje podsumowania, czy udało Wam się zrealizować wszystkie plany 2018? Jakie macie pomysły, projekty na nadchodzący rok, lista noworocznych postanowień czeka na jutrzejszy dzień? 


Wyobraźcie sobie, że ja jakoś sceptycznie myślałam o swoim podsumowaniu, wydawało mi się, że niewiele w tym roku udało mi się zrealizować. Przeglądając wszystkie posty od stycznia i wrzucając zdjęcia, doszłam do wniosku, że jednak 2018 był mega twórczy! :) Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jestem z siebie zadowolona. No, może tak nie do końca, ponieważ miałam kilka innych planów i projektów do wykonania, ale to wszystko przez to, że zawsze mam tysiące pomysłów i milion haftów na już i ciężko jest mi się czasami zdecydować :D 

A więc!!!! Masa kolorów, dużo słodziaków, nowe formy, ciekawe wykończenia - tak określiłabym moje tegoroczne prace. W skrócie, udało mi się zrealizować 17 krzyżykowych projektów, zaczęłam nową przygodę ze scrapem, udało mi się zorganizować tajemniczy SAL i dwie genialne wymianki! Moje największe "osiągnięcia" to oczywista oczywistość - Alicja, Panda w oprawie z drewienek, domek i króliczek Chibi.    

To jak jesteście gotowi na krótki przegląd mojego twórczego roku 2018?





 



Mam nadzieję, że przyszły rok będzie równie twórczy! I tego Wam również życzę! Szczęśliwego Nowego Roku! Buziaki! 

Komentarze

  1. Piękne prace powstały :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak nie tak mało jak Ci się wydaje 😉 Wszystkiego najlepszego 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia, przecież dużo haftów wykonałaś w tym roku! Kilka z nich jest nawet u mnie :D I wiesz, że czekam na Twój kolejny album :D Szczęśliwego Nowego Roku moja psiapsióło z Francji :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele pięknych prac wykonałaś w tym roku :).

    Szczęśliwego Nowego Roku :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana!
    Zorganizuj jeszcze plebiscyt, na najlepszą pracę mijającego roku ;)
    Ciekawa jestem, która by wygrała, bo techniki są przeróżne, co jedna to ciekawsza ;)
    Aż nie mogę się doczekać, czym zaskoczysz nas w Nowym Roku :D
    (ps, moimi faworytami są: panda w ramce, kula i domek z drewnianym dachem, ale wybór tych 3 był mega trudny!)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz