Kopciuszek Chibi ~Urodzinowa rozdawajka~

Hejo Pyśki moje! 
Sorki za spóźnienie, post miał pojawić się wczoraj, ale troszkę zaniemogłam po pracy rano i po wieczorku na Bordeaux fête le vin (festiwal wina ). 

Dziękuję bardzo za życzonka! :) 

Odnośnie rozdawajki, dwie dziewczyny odgadły mój wiek - w tym roku skończyłam 27 lat :) Kopciuszkowy woreczek poleci do Magdy z Pasje Magos. Różnica czasowa między Magdą a Ewą  była maleńka, zaledwie 20 minut!! 
Madziu wyślij mi Twój adres na mejla - zimna0312@wp.pl. 




Buziole! :)  Mam nadzieję, że prędko się do Was odezwę... Jeden prezent urodzinowy może mi w tym przeszkodzić. Dostałam grę, która niedawno wyszła i aż mnie korci :D Ciężki będę miała wybór - krzyżyki czy konsola :D :D :D 

Komentarze

  1. AAAAAAAAAAA, ale się cieszę :) Biegnę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent przygotowałaś, gratulacje dla Magdy :) bystrzacha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuu, no co za pech :D Ale ale, oczywiście gratuluję Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asieńko, oglądam czytam, tylko komentarzy nie dają jakoś takoś - Przytulaski ślę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Madzi!
    Młodziak z Ciebie!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz