~Witaj Wiosno 10 ~

Hejo! :) Co u Was słychać?  Od kilku dni nie mogę oderwać się od igły, dopadła mnie jakaś dziwna przypadłość. Mam manię krzyżykową! Oj żeby trwało to jak najdłużej, bo mam bardzo ambitne plany. Jednym słowem nie mogłam się powstrzymać i kilka nowych projektów zawróciło mi w głowie! 

Dzisiaj kolejny czwarteczek naszej wiosennej zabawy! Jeszcze tylko dwie odsłony i nasza klepsydra na dobre rozkwitnie! Już nie mogę doczekać się finału :)





Dziękuję z całego serducha za Wasze wizyty i komentarze! :) Wielkie buziole ❤❤❤

Komentarze

  1. Cudna klepsydra :).

    Teraz jeszcze bardziej żałuję, że nie załapałam się na wspólne haftowanie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu, a ja w lesie :o Wracam właśnie z pracy i będę dopiero gonić..;) Nie przestaję się zachwycać jak wspaniale u Ciebie wygląda ten haft na tej cudnej cieniowanej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż żal, że tak wielkimi krokami zbliża się finał Waszej zabawy :) Cudny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie jest :) widzę, że zaczęłaś kontury

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Cię dopadł krzyżykowy szał, życzę żeby pozostał z tobą jak najdłużej :D A klepsydra cudnie rozkwita :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny ten haft! Az zaluje ze wowczas nie zglosilam sie do konkursu. Nie moge sie doczekac konca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, jeszcze tylko trochę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz