Wyprzedaże 2016 & Icônes de mode - Hélène Le Berre

Hejo! Za tego posta zabieram się już od tygodnia... Jak co roku we Francji właśnie mamy okres wyprzedaży letnich. Na szmatki jeszcze się nie wybrałam, ale promocje w Culturze zaliczyłam! Trafiłam na nawet ciekawe przydasie. Wszystko -50% oprócz książki, ponieważ to NOWOŚĆ. No to chwalę się :D    




Krawieckich przydasi było niewiele. W wielkim koszu przecenionych głupotek udało mi się znaleźć nożyczki DMC i lnianą kopertkę na igły. Już powolutku przeglądam wzory.



Będąc w Culturze nie mogłam odmówić sobie spacerku po rejonie krzyżykowym. Przeglądając książki hafciarskie do Benjiego marudziłam: "tą mam", "ta jest mało ciekawa", "tą mam", "tą też mam", aż trafiłam na nowe cudo wydawnictwa Mango. Oczy mi się zaświeciły, a klej w rękach nabrał mocy i  w ten sposób wyszłam z nową książką autorstwa Hélène Le Berre - Icônes de mode. Coś cudnego! Kartkując książkę jedyne, co potrafiłam z siebie wydusić to WOW. Ten, kto przepada za francuskimi wzorkami za chwilkę zrozumie dlaczego. 
















No i znowu brak mi słów :D Wszystko takie delikatne, romantyczne... A te z paryskimi widokami to już w ogóle powalają na kolana. Za bardzo się nakręcam? :D 

Ah i jakiś czas temu musiałam zamówić jakąś książkę z francuskiego odpowiednika Świata Książki. Nic ciekawego nie było więc wzięłam takie cuś. Zbiór małych hafcików w tematyce robótek ręcznych. 






Pomysłów mam milion, lista haftów do zrobienia się wydłuża.... A mi tak jakoś chęci brak :( Muszę tego wstrętnego Króliczka wymęczyć i potem będzie dobrze. Mam nadzieję, że się po nim odblokuję :D:D

Buziaki dla Was! :) dziękuję za wspaniałe komentarze motywacji :D

Renataa25 - super pomysł na te przygotowanie nitek na bobinkach. Mogłam pomyśleć. Bo te mieszanie nitek co chwilę to doprowadza mnie do szału :D
Kress_Ka, Aďka - wzór można kupić bezpośrednio u autorki Svetlany Sichkar. Na facebooku ma grupę zamkniętą. Akceptuje płatności Paypalem albo przelewem.  

Komentarze

  1. Książka "Ikony mody" świetna! Takich rzeczy u nas brakuje! Chociaż i tak jest postęp, doczekałem się w Toruniu przecudnej pasmanterii ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie książka WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiazka jest cudna i zazdroszcze okazji!!!Musze ja miec . Hihi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jejusiu jakie cudeńka .... aż oczy się świecą na ich widok !

    OdpowiedzUsuń
  5. już jestem zachwycona! Przepiękne wzory, takie delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, książka rzeczywiście wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka świetna! Tyle ciekawych wzorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zakupu a książka HB cudowna :) Hafcik z huśtawką to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W pełni rozumiem Twój zachwyt:-) miałam już przyjemność widzieć te "Ikony mody", są po prostu cudne, dziewczyna z balonami i pieskiem od razu mnie urzekła:-) Pozdrawiam cieplutko:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż ja mogę powiedzieć na Twoje zdobycze? Jedynie wielkie WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zakupy!
    Książka Helene jest super! Dzięki za prezentację! Też sobie ją kupię:)
    Druga książka też fajna. Takie drobiazgi dobrze jest mieć pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy coś co kobiety lubią najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta druga ksiazka jest bombowa! Specjalnie czekalas, zeby ja na koniec pokazac:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne książki!! Zakochałam się w tym wzorku, na którym ta babeczka na zakupach stoi:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę cudownych zakupów.Szkoda,że w IE nie znalazłam sklepów z hafciarskimi cudami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za info :) Bo na te króliczki mam coraz większą ochotę :) Będę musiała się zainteresować tymi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Super zakupy :) Książka wygląda super. Wzorku naprawdę delikatne i romantyczne :) Masz już jakiś upatrzony?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne wzory w książce. A króliczek słodki. Podziwiam za kontury.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne przydasie i książki oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz