Post Chwalipięta

Zimna dzisiaj będzie nosa zadzierać do góry i chwalić się na prawo i lewo, a co! Oj no bo, powiedzcie mi kto nie lubi się chwalić robótkowymi cudami?! a w dodatku wygranymi! ^^ 

Za tego posta zabierałam się już kilka razy... Za dużo kopert do mnie w różnych odstępach czasu przylatywało, później głowę miałam w walizkach i przeprowadzce... Do Bordo paczek z domku przyjechało aż trzy i w każdej było cosik innego :D cierpliwie czekałam, aż wszystko uzbieram w całość! Piszę posta, a to oznacza, że mam już wszystko. 


Zacznę od pierwszej nagrody na Hamaku - Siłownia Twórcza "Buduar".


Listownik od zespołu Turkusowego Hamaka.


Zestaw minerałów od sklepu Perła Art.




Oraz nagroda Niespodzianka od sklepu Wycinanka

Miesiąc później, jeszcze jeden raz dopisało mi szczęście i wygrałam kolejne wyzwanie - Siłownia Twórcza "Zielono mi"


Miętowy komplet biżuteryjny od Doroty. 


Zestaw mydełek od Wild Garden Soap.


Oraz bon o wartości 20 złotych od sklepu Perła Art , który wykorzystałam na zakup nitek sutasz i arkusz czarnego filcu.

Na sam koniec spotkała mnie miła niespodzianka. Cudne nożyczki i wstążeczki dostałam za moją mordkę opublikowaną w gazetce Cross Stitch Crazy



Za wszystkie nagrody baaaardzo dziękuję! Takie cuda dają motywację do tworzenia i do brania udziału w konkursach i wyzwaniach! Oj coś czuję, że jeszcze mnie spotkacie na Hamaku! :D Zwłaszcza, że Zimna ma masę pomysłów i ciekawych przydasiów do pracy! Już nie mogę doczekać się eksperymentów z sutaszem i tymi drewnianymi cudami! 

Za komentarze pod ostatnim postem bardzo dziękuję! Bardzo lubię czytać Wasze opinie. O wosku słyszałam jednak nigdy z nim nie miałam do czynienia, jakoś takie wynalazki do mnie nie przemawiają! :D Na następny ogień pójdą nici Kreinika - już z nimi raz pracowałam. Póki co, jestem na etapie szukania idealnego hafciku! 

Buziaki :* 

Komentarze

  1. Same wspaniałości, ale zasłużone :) Cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, nawet nie wiedzialam, ze Crazy wysyla nagrody za mordki:P Gratuluje:)
    A na zdjeciu z mineralami to widze "oczka", ktore z Matkasem kilka lat temu zbieralysmy na plazy w Grecji. To te takie male muszelki, ale widze ze je tu mocno wypolerowali. Matkas juz od dawna chce je oprawic w zloto, ale jakos nie umie sie zdecydowac na pojscie do zlotnika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda! Jest się z czego cieszyć, a już na pewno z czego tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne! Szczególnie te z Wycinanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Ty szczęściaro! Fajne prezenciki otrzymałaś !

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ale nagród dostałaś. W życiu tyle na oczy nie widziałam :) GRATULUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle wspaniałości! Bardzo podobają mi się te ażurowe drobiazgi z Wycinanki.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jenysku Asieńko ale wypas te twoje nagrody oj bedzie teraz Zimna szalała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Ja nadrabiam zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe nagrody! Gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same śliczne rzeczy więc jak tu się nie chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranych/obdarowanych/zakupionych -pogubiłam się xD Same wspaniałości! ;-) Wszystko jest zaje... fajne xD Ciekawi mnie co zrobisz z cudasiów z fotek 3 i 4 od góry ;) nie mogę się doczekać efektów końcowych! W sumie czekam też na portfeliki od jakiegoś czasu, a tu ani widu ani słychu. Nie znalazłaś jeszcze idealnego wzoru?;) pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No na prawdę same cudowności! :D Listownik i te wycinanki najbardziej podbiły moje serce. Gratuluję jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałości. Twórz dziewczyno, twórz coś nowego, szalej z tymi przydasiami. Do haftu idealnego, każda z nas dąży, ale Ty jesteś już bardzo bliziutko, więc......

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile wspaniałości, teraz tylko głowa pełna pomysłów. Bardzo się cieszę że tyle przygarnęłaś. Będę oczekiwać na wykorzystanie tych przydasi. A najbardziej to podoba mi się listownik. Zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda! Chyba trzeba się porządnie wziąć za konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Listownika i wycinanek zazdroszczę, pikne są, no PIKNE, co tu mówić.
    A konkursy - nie mam szczęścia, więc już nigdzie się nie zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tylu cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się oblowiłaś!!! Piękne i zasłużone prezenciki!! Gratulacje!! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zostało nic innego jak gratulować i życzyć szczęścia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne prezenty otrzymałaś. Faktycznie szczęście Ci dopisuje, oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wszystkich wybranych i zazdroszczę prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Toś się obłowiła hi hi ale należało Ci się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz