Komu przepowiednię?

Micha nie przestaje mi się cieszyć, co zaczyna być trochę niepokojące. Głowa pęka mi od pomysłów.  Myślę, że to przez słoneczko, tak ładnie świeci dodając energii i natchnienia! :D 
Do rzeczy, znowu coś wymodziłam. Trochę będzie oglądania, ponieważ nie mogłam się zdecydować, które ze zdjęć powinnam usunąć! 

Niefortunnie (czy aby na pewno?) w ręce wpadł mi któryś z numerów Cross Stitchera i zakochałam się w mini hafcikach. Od razu wiedziałam na gdzie chcę je mieć.



A jak powstały te maleństwa? Chyba każdy wie!





Bez backstitchy nie mogłabym przeżyć!
 




Każdy motyw trafił pod ostrze nożyczek. I zaczęłam zabawę w zszywanie...






  


Tadam! Moje kosteczki.  Z takimi kostkami mogę zagrać w przepowiadanie przyszłości! Każdy z motywów ma ukryte znaczenie! :) 
Mamcia wpadła też na super motyw kolejnych kostek! Muszę tylko narysować sobie wzór. 

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie bransoletki! :D Buziaki dla Was!  

Komentarze

  1. Ale słodziutkie ! piękne kosteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności!
    wzorki śliczne i świetne kosteczki z nich wyszły
    mam pytanie - z którego numeru jest ten uroczy, kudłaty, fioletowy okrągły stworek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wzorki! Też planuję podobne, bo na razie udało mi się zrobić 2 z flagami - no ale cóż... krzyżyki na razie leżą odłogiem;/

    Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne !! może kiedyś sobie takie sprawię... znaczy nie mi tylko Julce..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosteczki. Zatem poproszę o wróżbę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne te kosteczki, podziwiam i zapraszam w odwiedziny do mnie
    :-)))), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trójwymiarowe hafciki są fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutkie maleństwa stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo kurcze ile pracy włożyłaś w stworzenie tych kosteczek! Ale efekt jest zniewalający!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja poproszę o wróżbę co mnie czeka w te wakacje ;-)
    podziwiam za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz