Podsumowanie ~2012~

Nie chcę żeby ten rok się skończył! Dwunastka był dla mnie niesamowitym rokiem, podjęłam ważne decyzje, francuski sen się spełnił. Mieszkam we Francji, mówię, myślę, kocham po francusku... A i w sferze rękodzieła przybyło kilka tysięcy "xxxx", ale w 2012 nie tylko haft był obecny. To był rok, jeden z najbardziej obfitych jak dla mnie. 

Część z Was już zrobiła podsumowanie, więc i ja się do Was dołączam. 
A w tym roku zajęłam się:
1. Hafcikami w 3D...: 
I tu mój potrójny sukces, wygrana w Wakacyjnym konkursie Coricamo, publikacja w Cross Stitch Crazy oraz publikacja w Twórczych Inspiracjach! Tak kostkowo, no! 

 2. Mam już siedem miesięcy według Lizzie Kate.

 3. SAL-owe Minihafciki, tylko sześć.

4. Coś paryskiego!

 5. Prezentowe hafciki.

 6. Kolejna porcja SAL-owych hafcików.

 7. A na koniec, udało mi się delikatnie zagłębić się w magię szycia.

I wszystko razem! Nawet nie przypuszczałam, że tego aż tyle będzie. Jestem z siebie zadowolona.

A ze statystycznych danych? Ten rok był obfity w posty. Ogółem w tym roku napisałam 69 postów, komentarzy nie zliczę, choć blogger mówi mi, że mam ich 577, wyświetlenia chyba pokazuje od początku istnienia bloga. Przekroczyłam 13 tys. A i przybyło mi baaaaardzo dużo obserwatorów! Jestem niezmiernie wdzięczna Wam wszystkim, to dzięki Wam tworzę! Każdego dnia dodajecie mi otuchy, motywacji do dalszego działania. Do każdego komentarza załączam całusa, tak by Wam podziękować! Mam jeszcze wiele do pokazania, ale to dopiero za rok! :) Mam nadzieję, że Wasze wszystkie plany w tym pechowym roku 13, zostaną zrealizowane! Mnie też czeka dużo wyzwań! Trzymajcie kciuki! Do Siego! :) 

Komentarze

  1. Świetny rok!Oby następny był jeszcze lepszy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący dorobek. A ja wiem, że Ty się dopiero rozkręcasz! ;-) Życzę Ci, aby kolejne marzenia się spełniały i nie bój się tak "13" wcale nie musi być pechowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe [prace powodzenia w tworzeniu pawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny rok:) ale 13 wcale nie musi być pechowy :) i tego Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz