Wpis o niczym

Zanim zacznę muszę nakrzyczeć na blogera, picase i ich zakichany limit.... Post pojawiłby się wcześniej, ale uprzejmnie poinformowano mnie, że moja przestrzeń zdjęciowa została w 100% zapełniona... Nic tylko się wkurzyć można... I co teraz? Trzeba kombinować... Agrhhhhh...  

Tak jak w temacie, post będzie o niczym szególnym. Chciałabym się tylko czymś pochwalić i o cośporadzić. Kilka dni temu odkryłam w La Rochelle rewelacyjny sklep z przeróżnymi głupotkami. Oczu nie mogłam od nich oderwać, wszystko się świeciło, mieniło i krzyczało o przygarnięcie. Szkoda, że nie wzięłam aparatu. No ale do rzeczy, ze sklepu wyszłam z 2 ślicznymi buteleczkami:



Szukam teraz inspiracji. Mam kilka pomysłów, zobaczymy. A i może Wy mi coś zaproponujecie, do czego wykorzystałybyście te maleńkie flakoniki?

Komentarze

  1. To kobieto nie kombinuj tylko zapłać 20 zł i miej spokój na następnych kilka lat! Zobacz, jaką mam galerię - https://picasaweb.google.com/Anek73 - a to dopiero ze 20% pojemności. Zapłaciłam Picasie 20 zł kilka lat temu i mam spokój, a na dodatek wszystkie swoje rzeczy w jednym miejscu.

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, Janga mnie uprzedziła, też o przyprawach pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagna & Alina super pomysl! :) Jednak, nie jestem jeszcze na swoim, poki co bawie sie w Erasmusa. Z przypraw to tyko pieprz i ogromna sol! Nic wiecej :) Ale kiedys moze wykorzystam Wasz pomysl, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimna, zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze możesz najpierw zainstalować Dysk Google, potem umieszczać zdjęcia na google + i wklejać linki zdjęć, dzisiaj miałam dokładnie taką samą sytuację. na razie kryzys odwołany, zobaczymy, na jak długo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja w tych słoiczkach widzę kwiaty. Takie zwisające jak bluszcz z drobniutkimi listkami. a jak już posadzisz kwiaty to zapraszam do mnie http://bozenia.bloog.pl/id,332518444,title,Komentarz-pilnie-poszukiwany-candy,index.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz